پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آغاز به کار 2 واحد جدید دانشگاه آزاد در شهرهای بهرمان و کوهبنان

به گزارش کرمان نیوز   به نقل از فارس ، کریم زارع در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر مقام اول تولید علم در خاورمیانه متعلق به کشور ترکیه است اذعان داشت: البته باید گفت، که فاصله فعلی ما تا مقام اول تولید علم در منطقه بسیار زیاد است و باید برای طی کردن آن تلاش زیادی انجام دهیم. وی در ادامه به برنامه‌های جدید دانشگاه‌ آزاد اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و اظهار داشت: به زودی یک مجتمع تفریحی_سیاحتی جدید با عنوان مسجد برای استفاده کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد در جزیره قشم ساخته خواهد شد. زارع همچنین از تعیین گذارندن 200 واحد دانشگاهی برای کارکنان فرهنگی دانشگاه آزاد خبر داد و تصریح کرد: این طرح به زودی در منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی اجرا خواهد شد.
وی در ادامه به طرح جدید دانشگاه آزاد برای تسهیل ورود متقاضیان به این دانشگاه اشاره کرد و با بیان اینکه این طرح می‌تواند مشکلات جوانان متقاضی ورود به دانشگاه را حل کند ادامه داد: در این طرح تا پایان برنامه توسعه چهارم، قسمت زیادی از کنکور حذف خواهد شد و در مجموع سعی ما بر این است که ورود به دانشگاه را آسان، اما خروج از آن را سخت کنیم.
رئیس شورای منطقه 7 دانشگاه آزاد همچنین از آغاز به کار 2 واحد جدید دانشگاه آزاد در شهرستان‌های بهرمان و کوهبنان در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان برنامه توسعه چهارم، 36 رشته دکترای تخصصی در 3 استان منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد خواهد شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.