پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حاشیه‌های خواندنی مصاحبه مطبوعاتی معاون سیاسی - امنیتی استاندار

به گزارش کرمان نیوز   به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم نصراللهی در پاسخ به اولین سؤال خبرنگاران مبنی بر وضعیت امنیت در استان کرمان گفت: در این زمینه اقدامات زیادی را تاکنون انجام داده‌ایم و شاید بتوان گفت سال‌هاست که چنین برنامه‌ریزی‌های امنیتی در استان صورت نگرفته است.
وی با بیان این که مسئولان استان در صورت کوتاهی در این قضیه باید پاسخگوی مردم و خون شهدا باشند، گفت: در مجموع و با توجه به هجمه شدیدی که دشمن درباره امنیت برای کل کشور صورت داده است، امنیت استان کرمان را خوب ارزیابی می‌کنم.
نصراللهی در پاسخ به سؤال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر این که شایعاتی وجود دارد که می‌گوید شما برای بعضی از مدیران دولت سابق در استان پرونده‌سازی کرده‌اید، گفت: من به هیچ وجه در این قضایا نقشی نداشته‌ام و اساساً این دسته ‌کارها مربوط به دیوان محاسبات و دیوان عدالت اداری می‌شود. وی ادامه داد: ‌من وقت این‌طور کارها را ندارم و به آن‌ها معتقدم هم نیستم.
در ادامه این جلسه خبرنگار خبرگزاری فارس پس از قرائت بخش‌هایی از سفارش‌های حضرت علی (ع) به مالک اشتر در خصوص چگونگی به‌کارگیری مدیران و نحوه برخورد با اقوام کارگزاران دولت از به‌ کارگیری 2 نفر از فرزندان مدیران فعلی استان در سمت مشاور جوانان استاندار کرمان انتقاد کرد و از معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان در این زمینه توضیح خواست که نصراللهی در پاسخ به وی گفت: شخص من در انتخاب افراد مذکور هیچ نقشی نداشته‌ام و حتی قبلاً هم فکر می‌کردم که شاید انتخاب این افراد بعداً‌ با انتقاد مواجه شود.
وی افزود: این 2 نفر از بین چندین شخص پیشنهاد شده و توسط استاندار کرمان و با لحاظ شرایط ویژه انتخاب شده‌اند.
نصراللهی در این زمینه توضیح بیشتری نداد و گفت: این 2 نفر منهای شخصیت و سمت پدرانشان انتخاب شده‌اند.
معاون سیاسی - امنیتی استاندار کرمان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان این که من قبل از احراز این پست معتقد بودم که باید برای آن از افراد جوان‌تر استفاده شود گفت:‌ من به دلیل اصرار ائمه جمعه استان و اجباری که وجود داشت در استان ماندم و این پست را قبول کردم.
وی افزود: در این پست با تمام وجود مشغول به فعالیت هستم و البته تغییر پست و ارتقا یا تنزل سازمانی به هیچ وجه برای من مهم نیست زیرا اعتقاد دارم امر مهم بندگی خداست.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.