پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

خاتمی : آتش بس اسرائیل اعتراف به قدرت حزب الله بود

خدمتی که سید حسن نصرالله در طول سی روز مقاومت دلیرانه به اسلام نمود در تاریخ پرافتخار تشیع و روحانیت فداکار آن ثبت خواهد شد.
به گزارش کرمان نیوز   به نقل از مرکز خبر حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی با بیان این مطلب اظهار داشت: در مقاومت دلیرانه حزب الله همگان دیدند که برخی کشورهای مرتجع عربی، حزب الله را ماجراجو می خواندند و بعضی آخوندهای درباری حزب الله را محکوم می کردند، ولی در روزهای اخیر با کمال شرمندگی از حرف خود برگشتند تا جایی که مفتی الازهر مصر گفت: حکومت به من فشار آورد تا از حزب الله حمایت نکنیم.
وی افزود: انچه امروز در عرصه مبارزه غرب به ویژه آمریکا با اسلام آشکار است، جلوه ای از جنگ های صلیبی است و روحانیت شیعه و اهل سنت بر این باوراند که تمام کفر به جنگ تمام اسلام آمده، لذا خیزش اسلامی دنیا را فرا  گرفته است.
امام جمعه موقتع تهران، با تشریح ابعاد موفقیت حزب الله تصریح کرد: پیروزی حزب الله در حوزه های نظامی و سیاسی تحقق یافت و این افتخار بزرگی است که مقاومت اسلامی به عنوان حزب برخاسته از مردم و تفکر شیعی، ارتش اسرائیل را مستأصل نمود و منطقه را به گورستان تانک های پیشرفته اسرائیل تبدیل نمود.
عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، حذف فرضیه اسطوره شکست ناپذیری  اسرائیل را از پیامدهای سیاسی مقاومت اسلامی حزب الله برشمرد و خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی باعث عدم وحدت صهیونیست ها شد، در گذشته هرگاه اسرائیل درگیر جنگ می شد، صهیونیست ها از دولت خود حمایت می کردند، اما در این نبرد، همگان شاهد بودند اسرائیل تظاهرات ضدجنگ برگزار شد و موشک های حزب الله امنیت اسرائیل را به مسخره گرفت و نشان داد، اگر لبنان برای مسلمانان امن نباشد، هیچ جای اسرائیل برای صهیونیست امن نخواهد بود.
وی تصریح کرد: پذیرش آتش بس توسط اسرائیل به معنای اعتراف به قدرت حزب الله است و این موفقیت ارزشمندی برای مقاومت اسلامی به شمار می رود، لذا دولتمردان غرب باید از این حادثه عبرت بگیرند که چنانچه با ملت بزرگ ایران غیرمنطقی برخورد نمایند سیلی محکمی خواهند خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.