پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

کریمی : دولت برای شرایط موجود کشور برنامه‌ریزی جامعی ندارد

دبیر حزب مشارکت استان کرمان گفت: دولت جدید درباره سرمایه‌های بزرگ مادی و شرایط موجود کشور برنامه‌ریزی خاص و جامعی ندارد. به گزارش کرمان نیوز   محمدرضا کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان افزود: در استان کرمان نابسامانی‌های زیادی در اوضاع مختلف وجود دارد به طوری که باید برای این وضعیت گریه کرد.
وی با بیان این که برنامه‌های مدیریت فعلی استان کرمان نشأت گرفته از سیاست‌های کلان دولت جدید است، افزود‌: البته آن‌ها بعضی از این برنامه‌ها را با توجه به شرایط موجود در استان پیاده و اجرا می‌کنند اما در عین حال به نظر می‌رسد با توجه به نابسامانی‌های موجود استان برنامه‌ریزی و توجه بیش‌تری از جانب مدیران ارشد استان نیاز است.
وی همچنین به تغییر و تحولات مدیریتی صورت گرفته پس از روی کار آمدن دولت جدید اشاره کرد و گفت: حذف کردن نیروها از بالا تا پایین و نگاه سیاسی به مدیران یک عمل غیرمنطقی و یک اسراف بزرگ بود که متأسفانه در استان و در کشور صورت گرفت.
کریمی افزود: البته تعویض گسترده مدیران تغییر افزایش در کارنامه مدیریتی استان نداشته است و گواه این حرف نیز کارنامه عملکرد مدیران در دولت سابق در مقایسه با کارنامه مدیران فعلی است.
دبیر حزب مشارکت استان کرمان در ادامه صحبت‌های خود به وضعیت تشکیلاتی این حزب در استان اشاره کرد و با بیان این که مشکلات زیادی در ساختار مشارکت استان وجود دارد، گفت: قرار بود قبل از برگزاری انتخابات دبیر کل جدید حزب مشارکت افرادی از مرکز برای تعیین تکلیف تشکیلات به استان کرمان سفر کنند که به دلیل حجم زیاد کارها این امر صورت نگرفت.
محمدرضا کریمی همچنین با اشاره به اهمیت هماهنگی و همسویی جریان‌های اصلاح طلب به دلیل نزدیکی اهداف تصریح کرد: امیدوارم احزاب و گروه های اصلاح طلب استان بتوانند با هماهنگی به صورت جدی وارد عرصه انتخابات آینده شوند.
دبیر حزب مشارکت استان کرمان در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌های آتی این حزب در استان اشاره کرد و گفت: قصد داریم در آینده نزدیک با دادن یک فراخوان حزبی در سطح استان از همه افراد علاقه مند به فعالیت در جبهه مشارکت دعوت به همکاری کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.