پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

به جای تسهیلات فرهنگی و آموزشی ، آزاده را نگهبان کیوسک ها کردند

یکی از جانبازان آزاده با اشاره به عدم برنامه ریزی صحیح در تقویت بنیه علمی و ارتقاء فرهنگی و آموزشی آزادگان پس از بازگشت به وطن خاطرنشان کرد : وقتی آزادگان به ایران برگشتند هرکدام را در سازمانی مشغول به کار کردند اما برای حفظ جایگاه آزاده ای که در 16سالگی به جبهه رفته و تا سن 26سالگی اسیر بوده و نهایت مدرک تحصیلی اش سیکل بود چه شغلی در نظر گرفتند؟
یکی از آزادگان جانباز جنگ تحمیلی در گفتگو با خبرنگار گروه دفاع مقدس خبرگزاری مهر ضمن بیان مطالب فوق دربررسی وضعیت فعلی اشتغال برخی آزادگان افزود : آزاده را با این شرایط تلفنچی بانک کردند و او را در یک کیوسک تنگ و باریکی گذاشتند ، نیامدند امکانات آموزشی و تسهیلات فرهنگی در اختیارش بگذارند تا شأن ومنزلتش حفظ شود. اگر شما به بطن قضیه توجه کنید مقصر خود بچه های آزاده هستند که سکوت کردند و دم بر نیاوردند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان سالها از رشد و بالندگی عقب ماندند و زمانی هم که به ایران بازگشتند، مشکلات بر زندگیشان سایه افکند، تصریح کرد: مشکل ما از زمانی شروع شد که به اجبار برای تامین نیازهایمان به وزارتخانه ها مراجعه کردیم و آنجا با این تحولات آشنا شدیم. هیچ سازمانی متولی بسیجی آزاده نیست. این آزاده و جانباز 50درصد به توانمندی های قابل توجه آزادگان اشاره کرد و گفت: آزاده ها به دلیل شرایط خاص به توانمندی هایی دست پیدا کرده اند که در هر کار اجرایی به نحو احسن سربلند می شوند.

وی تصریح کرد: شما بررسی کنید که در سازمان حج واوقاف آزاده ها چه مدیریتهای خوبی را اعمال می کنند و می توانند 450هزار نفر از حجاج را به بهترین وجه مدیریت کنند و تمام خدمات را به آن شکلی که حاجی می خواهد ارائه کنند. اینها را نیز انعکاس دهید. به آن وزیر به آن نماینده مجلس نشان دهید و بگویید که اگر به این آزاده، به این جانباز اجازه داده بودی می توانست بهترین مدیریت را انجام دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.