پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دستیابی به آفاق جدید دانش بشری یک ارزش است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا گفت:تفکر اسلامی،حرکت به سوی تحول و پیشرفت در عرصه های مختلف زندگی و دستیابی به آفاق جدید دانش بشری یک ارزش است.

به گزارش کرمان نیوز   به نقل از رسانه ها ،حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز یکشنبه در دیدار جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا با اشاره به تحقق بیداری اسلامی و تبدیل شدن اسلام به راهبرد عظیم زندگی به برکت انقلاب اسلامی ایران تأکید کردند: وظیفه همه دوستداران اسلام و انقلاب اسلامی به ویژه مجموعه‌های جوان، مؤمن و روشنفکر،تلاش بی وقفه برای پیگیری اهداف نظام اسلامی و نزدیک تر کردن نظام به اصول و مبانی خود و جلوگیری از هرگونه انحراف است.
ایشان خردمندی،داشتن بصیرت و معیارهای مشخص برای شناخت حق و باطل و حرکت در مسیر حق و مقابله با باطل را مسئولیتی سنگین دانستند و افزودند: در دنیای کنونی که همراه با چالش‌های بزرگ است، همه باید برای معرفی صحیح اسلام و عمل به این مسئولیت سنگین نقش ایفا کنند و از هرگونه کج روی، تحجر، تنگ نظری، التقاط و کوته بینی برحذر باشند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی تلاش‌های سازمان یافته در قبل از انقلاب اسلامی برای معارض نشان دادن دین با علم و پیشرفت بشری، خاطرنشان کردند:انجمنهای اسلامی دانشگاه‌ها در داخل و خارج از کشور با این تفکر مقابله کردند و نشان دادند،آشنا شدن با پیشرفت‌ها و آفاق جدید زندگی هیچ منافاتی با دینداری و ایمان عمیق به ارزش‌ها و اصول دینی ندارد.
ایشان تأکید کردند: در تفکر اسلامی، حرکت به سوی تحول و پیشرفت در عرصه های مختلف زندگی و دستیابی به آفاق جدید دانش بشری یک ارزش است. حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی را به عنوان پایه گذار اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا گرامی داشتند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا با اشاره به چهلمین سالگرد تأسیس این اتحادیه و نقش اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا در قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: فارغ التحصیلان این اتحادیه اکنون در دانشگاهها و دستگاههای مختلف کشور مشغول خدمت هستند و تولید علم به عنوان یک هدف اصلی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا مد نظر قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.