پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

کشف ۹۶ کیلوگرم مواد افیونی در استان کرمان

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستانهای جیرفت و کهنوج موفق به کشف ‪۹۶/۵‬ کیلوگرم مواد افیونی از نوع تریاک شدند.

به گزارش کرمان نیوز  به نقل از گزارش  مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان از این مقدار ‪ ۶۷/۵‬کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو در محور جیرفت بافت کشف و ضبط شد. این مواد از شهرستان بم بارگیری شده و به سمت شیراز در حال حرکت بود. در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

ماموران منطقه انتظامی کهنوج نیز دیروز به هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج بندرعباس ‪ ۲۹‬کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودرو کشف کردند. در این چارچوب نیز یک نفر متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان در گزارش خود همچنین به دستگیری یک شرور فراری به نام موسی ج در شهرستان منوجان اشاره کرده است. وی به چندین مورد ناامنی، سرقت عادی و سرقت مسلحانه متهم است و دارای سوابق متعددی در زمینه سرقت عادی و مسلحانه، راهزنی و حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز می‌باشد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین از کشف دو قبضه اسلحه غیرمجاز و یک عدد دوربین شکاری در بازرسی از منزل فردی به نام علی - ک در شهرستان شهربابک خبر داد. دو نفر سارق موتورسیکلت و احشام نیز در شهرستان رودبار دستگیر شدند. این افراد که قاسم ب و پرویز ج نام دارند به چندین فقره سرقت اعتراف کرده‌اند. در بازرسی از منزل فردی در شهرستان رودبار نیز دو قبضه اسلحه غیرمجاز کشف شد.

ماموران فرماندهی انتظامی رودبار در بازرسی منزل فردی به نام بهروز ن یک قبضه اسحله کلاشینکف، پنج تیغه خشاب و قطار مربوطه به همراه ‪ ۲۵‬عدد فشنگ جنگی و یک قبضه اسلحه کشف کردند که تحویل مقامات ذیصلاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.