پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فعالیت ۹۰ تشکل غیر دولتی در کرمان

مدیر سازمان ملی جوانان کرمان با بیان این‌که در 5 ماه گذشته 30 تشکل غیر دولتی جدید در استان کرمان تشکیل شده است گفت: تعداد تشکل‌های غیر دولتی استان طی این مدت بیش از 60 درصد افزایش یافته است.

به گزارش کرمان نیوز  حجت بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان افزود: در استان کرمان هم اکنون حدود 90 تشکل غیر دولتی در زمینه‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند.
وی با بیان این‌که تشکل‌های غیر دولتی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون هیچ بودجه‌ای دریافت نکرده‌اند گفت: نمایندگی سازمان ملی جوانان در استان نیز در این مدت هیچ مبلغ بودجه‌ای را که به‌طور مستقیم به تشکلهای غیر دولتی اختصاص داشته باشد دریافت نکرده که این قضیه به‌دلیل بروز برخی از مشکلات در سازمان مرکزی از جمله استعفای معاون توسعه مشارکت جوانان است.
بابایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به این‌که از ابتدای شروع مسئولیت جدید من در سازمان هیچ تشکلی در استان منحل نشده است گفت: در این زمینه فقط 4 یا 5 تشکل که در مدت 3 سال گذشته هیچ فعالیتی دال بر موجودیتشان نداشته‌اند تمدید مجوز شده‌اند.
وی تعداد تشکل‌های غیر دولتی را در مناطق محروم جنوبی استان 8 تشکل اعلام کرد و گفت: استان کرمان در زمینه تعداد تشکل‌های غیر دولتی نسبت به سایر استان‌های کشور در فقر شدید به‌سر می‌برد.
مدیرنمایندگی سازمان ملی جوانان در کرمان ادامه داد: زیاد شدن تعداد تشکل‌های غیر دولتی در مناطق جنوبی و محروم استان به توسعه این مناطق کمک خواهد کرد به شرط این‌که همراه با این افزایش نظارت بر فعالیت‌ها نیز بیشتر و کیفی‌تر شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.