پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

باهنر: موفقیت اصولگرایان در انتخابات آینده قطعی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت حزب‌الله و اصولگرایان در انتخابات خبرگان و شوراهای اسلامی شهر و روستا قطعی است؛ به شرط آنکه خودمان را برای خدمت‌رسانی به مردم لایق بدانیم.

به گزارش کرمان نیوز   به نقل از  خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا باهنر، در نشست اصولگرایان کرمان که به مناسبت فراررسیدن ایام ولادت امام زمان (عج) در محل تالارخانه شهر کرمان برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه نزدیک به 4 سال از اولین پیروزی مدعیان پیروی از خط امام و رهبری در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌گذرد و این موفقیت تا امروز ادامه داشته است، افزود: امروز که در آستانه برگزاری سومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم، بهترین موقعیت است که رفتار 4 ساله گذشته خودمان را مرور کنیم.
وی افزود: اگر امروز کمبودی در اجراییات کشور وجود دارد یا انتقاداتی هست که البته هر دوی این مقولات وجود دارد، باید خیلی شجاعانه بپذیریم که این کوتاهی از ماست. چون در حال حاضر بهانه‌ای برای اینکه بگوییم اختیارات و امکانات نداریم یا اینکه عده‌ای مانع فعالیت‌های ما هستند، منطقی به نظر نمی‌رسد.
باهنر ادامه داد: یکی از مشخصه‌های اصولگرایی این است که خودمان عادلانه به قضاوت بنشینیم و با دوری از بزرگنمایی نقاط قوت، اشکالاتی را که در اعمالمان وجود دارد، صراحتاً بپذیریم و برای جبران آنها به فکر چاره باشیم.
وی در ادامه گفت: 4 سال قبل ما و رقبای ما در یک فضای ناباورانه متوجه شدیم که رویکرد مردم تغییر پیدا کرده و آنها از شعارهای آزادی‌خواهی و اصلاح طلبی و بعضاً ساختارشکن به ستوه آمده‌اند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مطالبات واقعی مردم شناخته شده نبود و کسانی که با رأی مردم بر کرسی‌های ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای شهر تکیه زدند، حرف و سخنانشان متفاوت از خواسته‌های مردم بود.
باهنر گفت: رویکرد مردم در دومین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به این دلیل متفاوت بود که آنان احساس می‌کردند منتخبین آنها در مجلس، شوراها و ریاست جمهوری، فریادگر مطالبات واقعی آنها نیستند.
وی با بیان اینکه قصد محکوم کردن همه اصلاح‌طلبان را ندارد، گفت: در آن 8 سال، عده قابل توجهی وجود داشتند که به دنبال ساختارشکنی بودند و می‌خواستند تئوری پایه‌ای حضرت امام (ره)، مبنی بر همراهی دین و سیاست را بردارند و حتی می‌گفتند: حکومت، مبتنی بر ایدئولوژی خریدار ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.