پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

آنچه در لبنان اتفاق افتاد استکبار جهانی را در ناامیدی فرو برد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج گفت: وظیفه این نهاد آمادگی، هوشیاری و ایثار برای دفاع از میهن و انقلاب اسلامی است.

به گزارش کرمان نیوز  به نقل از روابط عمومی منطقه مقاومت بسیج استان کرمان سردار محمد حجازی دیروز در جمع اعضای گردانهای عاشورا در بافت افزود: در صورتی که دشمنان در اندیشه خام تجاوز به میهن اسلامی و جلوگیری از پیشرفت آن باشند با تمام قدرت آنان را پشیمان خواهیم کرد.

وی به‌حساسیت منطقه جنوب شرق کشور و شیطنتهای استکبار جهانی در بکارگیری عوامل مزدور داخلی در این منطقه اشاره کرد و آمادگی هر چه بیشتر نیروهای بسیجی برای مقابله با این شیطنت را مورد تاکید قرار داد. فرمانده نیروی مقاومت بسیج با تاکید بر آموزشهای لازم برای بسیجیان گفت: آنچه در لبنان اتفاق افتاد استکبار جهانی را در یاس و ناامیدی فرو برد.

سردار حجازی رمز پیروزی حزب‌الله را ایمان به خدا، آموزشهای نظامی بسیار سخت و آمادگی و هوشیاری آنان عنوان کرد و افزود: با این آمادگی، اسراییل غاصب در جهان روسیاه شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت هم در این اجتماع گفت: در شهرستان بافت ‪ ۱۵۹۶‬نفر نیروی بسیجی در ‪ ۱۲‬حوزه و ‪ ۵۶‬پایگاه مقاومت و شش گردان عاشورا و الزهرا سازماندهی شده است.

سرهنگ رضا اباذری افزود: این گردانها ازآموزشهای نسبی لازم برخوردارند.وی بافت را از جمله شهرهای امن استان کرمان ارزیابی کرد و گفت: حضور نیروهای بسیجی و انتظامی ضریب امنیت این منطقه را افزایش داده است. فرمانده نیروی مقاومت بسیج به منظور سنجش میزان آمادگی، سرعت عمل و فراخوانی و سازماندهی نیروهای بسیجی به استان کرمان سفر کرده است.

بر اساس این گزارش همچنین ساختمان جدید فرماندهی منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان نیز طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی مقاومت بسیج افتتاح شد. این ساختمان با ‪ ۲۲۰۰‬مترمربع زیربنا و هزینه چهار میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال ساخته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.