پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

حکم مدیر عامل جدید ایرنا و سرپرست موسسه ایران صادر شد

به گزارش کرمان نیوز به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدحسین، صفار هرندی در حکم خود با اشاره به استعفای «احمد خادم‌المله» و تشکر از خدمات وی آورده است: جناب‌عالی که بحمدالله از نیروهای متعهد و دارای سابقه طولانی در کار رسانه‌ای هستید، به سمت مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی منصوب می‌شوید.
وی در بخش دیگری از حکم خود آورده است: انتظار می‌رود با نصب‌العین قرار دادن معیارهای ارزشی و بهره‌گیری از توانمندی نیروهای متدین و کارشناس داخل و خارج خبرگزاری، زمینه‌ تحول، رشد و ارتقای سطح عملکرد حرفه‌ای این سازمان را فراهم آورید.
«جلال فیاضی» دارای فوق لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران می‌باشد.
از جمله سوابق اجرائی و رسانه‌ای وی می‌توان به مواردی چون قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان، مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس، بنیانگذار و مدیر مسئول روزنامه قدس، سردبیر روزنامه قدس، معاون مرکز فعالیت‌های فرهنگی اسلامی صدا و سیمای خراسان، قائم مقام دفتر نماینده امام در استان خراسان و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان فرهنگی - تفریحی شهرداری مشهد اشاره کرد.
همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی «کاوه اشتهاردی» را به سمت سرپرستی مؤسسه مطبوعاتی و روزنامه ایران منصوب کرد.
براساس این گزارش، صفار هرندی در حکم خود با عنایت به تعهد و تجارب ارزنده کاوه اشتهاردی در عرصه رسانه اظهار امیدواری کرده است؛ وی با بهره‌گیری از تدبیر و مدیریت خردمندانه و استفاده از نیروهای کارآمد و متعهد اهداف اساسی از تأسیس این مؤسسه مبنی بر انتشار روزنامه تراز انقلاب اسلامی و ایران عزیز را تحقق بخشد.
از مسئولیت‌های دیگر اشتهاردی می‌توان به (مدیریت سامانه ارتباطات شهرداری تهران)، (مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان بهزیستی کشور) و (همچنین مشاور معاون برنامه‌ریزی، بین‌الملل و امور مجلس سازمان انرژی اتمی) اشاره کرد.
وی در حال حاضر دبیر کمیته تبلیغات شورایعالی امنیت ملی است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.