پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اعلام وزیر کشور درباره انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری

مصطفی پورمحمدی، وزیر کشور با صدور بخشنامه‌ای خطاب به فرمانداران سراسر کشور شروع انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.


به گزارش کرمان نیوز به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، "مصطفی پورمحمدی" در این بخشنامه از فرمانداران خواسته است، با رعایت برنامه زمان بندی و براساس قانون، آیین‌نامه و دستورالعمل اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و نیز بخشنامه‌های صادره از سوی ستاد انتخابات کشور، نسبت به برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود اقدام کنند.

به اساس بخشنامه وزیر کشور، امور اجرایی انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز شنبه هشتم مهر ماه آغاز می‌شود.

وزیر کشور از فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه خواسته است که با تشکیل هیات‌های اجرایی، در جهت حسن اجرای برنامه‌های مربوطه، نهایت سعی و کوشش را به عمل آورند تا همکاری و مشارکت همه افراد در این امر مهم فراهم شود.

در این بخشنامه مهلت ثبت نام برای داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان از روز پنجشنبه سیزدهم تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه نوزدهم مهر ماه اعلام شده است.

داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان و یا نماینده‌ای که کتبا معرفی کرده باشند،می‌توانند در این مدت با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار، چهار نسخه تصویر از تمامی صفحات شناسنامه و ‪ ۱۲‬قطعه عکس جدید ‪ ۶‬در ‪۴‬ به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه (فرمانداری مرکز استان) و یا به وزارت کشور مراجعه کرده، ضمن تکمیل پرسشنامه اعلام داوطلبی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.