پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نامه اعتراض آمیز زادسر به رئیس جمهور

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس‌‏هفتم در نامه‌‏ای خطاب به رییس‌‏جمهور، خواستار توقف عزل رییس سازمان جهاد کشاورزی این شهرستان شد.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از به نقل از ایلنا در نامه علی زادسر جیرفتی خطاب به محمود احمدی‌‏نژاد آمده است: شب گذشته 2/7/85 از طریق برخی از شهروندان عزیز جیرفتی اطلاع حاصل شد که روز سه شنبه یعنی فردا 4/7/85 رییس سازمان جهاد کشاورزی جیرفت را عزل می‌‏کنند و یکی از همشهریهای استاندار محترم کرمان را به جای او منصوب می‌‏کنند!!؟
تلفنی مطلب را از معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی سوال کردم، صحت آن را تایید کرده و گفت که این مطلب خواست و اصرار استاندار کرمان است، امروز صبح (3/7/85) از جناب آقای رئوفی‌‏نژاد پرسیدم گفت که" بله من می‌‏خواهم که سرحدی رییس جهاد کشاورزی جیرفت و عنبرآباد نباشد زیرا به تشخیص من نامبرده ضعیف است" ! و پاسخ پرسش بنده که موارد ضعف نامبرده را بفرمایید که ما هم بدانیم! فرمودند من به عنوان استاندار می‌‏گویم که سرحدی ضعیف است و با یک عجله و حالت عجیبی امشب (3/7/85) به جناب آقای مهندس سرحدی رییس محترم جهاد کشاورزی جیرفت و کهنوج ابلاغ کرده‌‏اند که فردا صبح 4/7/85 ساعت 30/7 جلسه تودیع و معارفه است، آیا وزیر محترم کشاورزی اینگونه مسلوب‌‏الاختیار است؟!
وی تصریح کرد: جناب آقای رییس‌‏جمهور؛ در این رابطه نکاتی را تقدیم می دارم و از حضرتعالی مصرانه استدعا دارد که فعلا دستور توقف این اقدام نامیمون را که روز اول ماه مبارک را بر مردم، تلخ ساخته است، خداپسندانه صادر فرمایید و دستور بررسی موضوع را به بازرسی ویژه ریاست جمهوری بدهید و آنگاه هرچه که مرضی خدا بود، اقدام نمایید.
وزیر محترم جهاد کشاورزی دیشب (3/7/85) به بنده توسط معاونش قول داد که چند روز صبر کند ولی معلوم شد که اختیاری ندارد.
نکات مورد اشاره عبارتند:
1- در میان پنج رییس سازمانی که بنده در حوزه انتخابیه‌‏ام طی این ده سال ملاحظه کرده‌‏ام، شهادت می‌‏دهم که جناب آقای مهندس سرحدی قوی‌‏ترین، بهترین، پرکارترین، کارشناس‌‏ترین و منظم‌‏ترین رییس سازمان جهاد کشاورزی بوده و هست. تنها کسی که توانست ظرف کمتر از یک‌‏سال مدیریتش سروسامان بدهد و نظم و نسق برقرار کند و ایده‌‏های جنابعالی را بطور نسبی جامه عمل بپوشاند، ایشان است.
2- عیب ایشان این است که زبان ... ندارد و تدارک نهار را برای برخی‌‏ها از بودجه سازمان ممنوع ساخته است و جزو باند آقای ... در کرمان نیست و جرم بزرگتش این است که جیرفتی است و استاندار محترم کرمان لطف خاص به برخی عناصر ... دارد و عکس آن را به جیرفتی‌‏ها و جنوبی‌‏ها و البته بنده و امثال بنده سزاوار این گونه برخوردهای جناب آقای رئوفی‌‏نژاد هستیم.
3- جناب آقای رییس‌‏جمهور! آیا این عدالت است که یک کارشناس برجسته، خبره، پرکار که می‌‏بایست او را جایزه می‌‏دادند، این چنین در روز اول ماه مبارک رمضان هتک حرمت کنند و شخصیت او را تباه نمایند!!؟.
جناب آقای رییس‌‏جمهور! بنده آرزو داشتم که امثال رئوفی‌‏نژاد در راس امور قرار بگیرند و حتی در سخنرانیم گفتم اگر در دولت نهم هیچ چیز دیگر به جز استانداری رئوفی‌‏نژاد به ما ندهد، استان کرمان را کفایت کند، این‌‏همه به جناب وی اطمینان و اعتماد داشتیم ولیکن حالا....!.
حالا حضرت عالی از جناب استاندار محترم کرمان سوال کنید، شما که سرحدی را ضعیف می‌‏دانید خودتان که رییس او بوده‌‏اید، خدمات خودتان را فهرست بفرمایید که مردم در عمل دیده باشند و باور کنند.
جناب آقای رییس‌‏جمهور‌‏! ‌‏حرمت مومن را جنابعالی بهتر از بنده واقع هستید. بخدا قسم که حرمت یک مسلمان مومن را آن هم در روزهای اول ماه مبارک ضیافت الهی بشکستند، لطفا دستور دهید جلوی این گونه عزل بی‌‏سابقه را آن هم در دولت عدالت‌‏محور نهم بگیرند، بنده نشنیده و نخوانده‌‏ام که حتی یک فرمانده نظامی را نیز این گونه عزل نمایند و هیچ گونه حق دفاعی هم به او ندهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.