پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اولین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان تشکیل شد

اولین جلسه ستاد انتخابات استان کرمان روز شنبه در محل استانداری تشکیل شد.

به گزارش کرمان نیوز در این جلسه رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: این ستاد همه مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم را فراهم خواهد کرد.

ابوالقاسم نصراللهی گفت: فرمانداران بعنوان رییس ستاد انتخابات شهرستان ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و روند انتخابات مجلس خبرگان رهبری از امروز با تشکیل هیات‌های اداری و اجرایی در مرکز استان و شهرستانها آغاز می شود. وی مجریان انتخابات را از هرگونه مداخله در تبلیغات له یا علیه نامزهای انتخاباتی برحذر داشت و گفت: مجریان انتخابات باید تمام هم و غم خود را در جهت سلامت انتخابات بکار گیرند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان افزود: کلیه ادارات، نهادها، سازمانها، فرمانداریها و بخشداریها طبق قانون موظفند همکاری لازم را به منظور برگزاری انتخابات شایسته با ستاد انتخابات استان بکار گیرند. نصراللهی اضافه کرد: انتخابات چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی در بم به طور همزمان روز بیست و چهارم آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

در این جلسه حسین شمس‌الدینی و پرویز افزون بعنوان اعضای ستاد، مسعود الهی بعنوان رییس کمیته سیاسی، امنیتی و انتظامی، مصطفی سلطانی‌نژاد به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی و کاظم عزیزی زاده بعنوان رییس کمیته جمع آوری اخبار و اطلاعات ستاد مشخص شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.