پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مرعشی:بعد از پایان تایید صلاحیت‌ها لیست نهایی اعلام خواهد شد

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت: لیست نامزدهای اصلاح طلبان برای انتخابات شورای تهران کاملاً مشخص است ولی تا پایان بررسی صلاحیت‌ها آن را اعلام نمی‌کنیم تا در مصونیت کامل قرار بگیرند.

به گزارش کرمان نیوز    حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فاس با بیان اینکه کارگزاران در راستای حضور ائتلافی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها و خبرگان تلاش می‌کند، افزود: هنوز هیچ لیستی بسته نشده و مراحل مطالعاتی پایان نپذیرفته است و بعد از پایان تایید صلاحیت‌ها لیست نهایی اعلام خواهد شد.
وی درخصوص ترکیب لیست ائتلافی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: در مجموع ائتلاف، تلاش کرده‌ایم تا چهره داوطلبان از میان چهره‌های موجه اجتماعی و بعضاً سیاسی که مورد قبول مردم و دارای تخصص‌های لازم بوده و از سابقه کاری موفق نیز برخوردار باشند،انتخاب شوند.
مرعشی با تاکید بر اینکه لیست ائتلاف اصلاح طلبان در شهر تهران نیز بسته نشده است، گفت: البته لیست تهران کاملاً مشخص است ولی تا پایان بررسی صلاحیت‌ها آن را اعلام نمی‌کنیم.
سخنگوی حزب کارگزاران درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر حضور برخی وزرای دولت اصلاحات در لیست انتخابات شوراهای شهر تهران گفت: من هیچ خبری را تا زمان مشخص شدن بررسی صلاحیت‌ها رد و یا تایید نمی‌کنم تا کاندیداهای ما در مصونیت کامل قرار بگیرند.
مرعشی درخصوص آخرین وضعیت لیست نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان اصلاح طلبان با بیان اینکه مجمعین در حال تدوین پایانی این لیست هستند، افزود: درخصوص حضور آقای هاشمی در عرصه انتخابات خبرگان منتظر تصمیم‌گیری ایشان هستیم، ولی آقای هاشمی از پذیرش هیچ مسئولیت و جایگاهی که موردنیاز انقلاب باشد، سرباز نمی‌زند و چون خبرگان از نهادهای موثر و کلیدی نظام و انقلاب است، بی‌شک حضورآقای هاشمی رفسنجانی در عرصه این انتخابات ضروری است.
سخنگوی حزب کارگزاران درخصوص برخی تحلیل‌ها که داوطلبی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات خبرگان را آخرین فرصت برای به قضاوت گذاشته شدن وی میان مردم می‌دانند، گفت: ما آنچه را که در دو انتخابات گذشته درخصوص آقای هاشمی رفسنجانی روی داد، ناکامی نمی‌دانیم؛ چرا که اصولاً تحریب و محدود کردن چهره‌های انتخاباتی به هر شیوه‌ای را ناکامی نمی‌دانیم.
وی تاکید کرد: آقای هاشمی پیروز انتخابات گذشته بود؛ چرا که ائتلاف بزرگی از نخبگان و فرهیختگان جامعه پشت سر ایشان شکل گرفت.
مرعشی تصریح کرد: بازنده انتخابات کسانی بودند که به هر شیوه‌ای آراء مردم را به نفع خود مصادره کردند و برای اثبات آن به نظر می‌رسد نباید نگران بود؛ چرا که بار کج هیچگاه به منزل نمی‌رسد.
سخنگوی حزب کارگزاران درخصوص لیست ائتلافی اصلاح طلبان در انتخابات شوراها گفت: اصلاح طلبلان در کلان شهرها و مراکز استانها لیست ائتلافی ارائه خواهد داد و بخش مهمی از لیست اصلاح طلبان با لیست حزب اعتماد ملی مشترک خواهد بود.
وی درخصوص رویه حزب اعتماد ملی در تعامل با ائتلاف اصلاح طلبان هم گفت: حزب اعتماد ملی به دنبال سهم خواهی نیست؛ بلکه بنا دارد تا با تابلوی حزب خود در انتخابات شرکت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.