پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

یک قاتل کمتر از ‪ ۲۴‬ساعت از ارتکاب قتل در کرمان دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان، یک قاتل کمتر از ‪ ۲۴‬ساعت از ارتکاب قتل در این شهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش کرمان نیوز  سرهنگ علی قاضی زاده  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقتول یک پیرمرد ‪ ۶۵‬ساله و شوهر عمه متهم به قتل است.

وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی کرمان چهارم اسفند امسال از کشف جسد فردی به نام "محمدحسین الف" در منزل مسکونی‌اش که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، باخبر شدند.

او افزود: ماموران بررسی صحنه جرم بلافاصله در محل وقوع جنایت حاضر شدند و اقدامات لازم را در خصوص جمع‌آوری آثار به جای مانده در صحنه جرم آغاز کردند. رییس پلیس آگاهی کرمان ادامه داد: ماموران با شگردهای پلیسی و اقدامات اطلاعاتی "حسین ح" ‪ ۲۷‬ساله را که معتاد به مواد مخدر است، شناسایی و وی را طی یک عملیات ضربتی در خانه‌ای در حاشیه شهر کرمان دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهم ابتدا منکر ارتکاب به قتل شد، گفت: با بازجویی‌های فنی و ارائه دلایل و مدارک متهم سرانجام لب به اعتراف گشود. قاضی زاده گفت : متهم هنگامی که کسی در خانه عمه‌اش نبوده برای سرقت پول و طلا از طریق دیوار وارد خانه می‌شود و به هنگام جستجو، ناگهان مقتول وارد شده که با وی درگیر می‌شود و متهم برای فاش نشدن موضوع سرقت، شوهر عمه‌اش را با ضربات کارد میوه‌خوری به قتل می‌رساند. وی انگیزه قتل از سوی قاتل را سرقت برای تامین هزینه موادمخدر اعلام کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.