پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

کرنا، نیاز کرمان برای جهانی شدن

مهندس جلال مآب شهردار کرمان، روز گذشته از سایت خبری کرنا بازدید و با خبرنگاران این سایت به گفتگو نشست.
به گزارش  کرمان نیوز به نقل از سایت خبری کرنا این دیدار در ادامه ی دیدارهای نوروزی و هر ساله ی شهردار از واحدهای مختلف زیر مجموعه شهرداری صورت گرفت.
شهردار کرمان هدف از راه اندازی این سایت خبری را، معرفی توانمندیهای این استان در سطح جهانی دانست و گفت: اتفاقات مختلفی در عرصه های فرهنگی، ورزشی، علمی و ... در سطح استان رخ می دهد که خوب منعکس نمی شود، بنابراین نیاز به چنین سایت خبری در سطح استان واقعاً محسوس بود.

وی افزود: ما به یک منبع تولید خبر احتیاج داشتیم که آن اتفاق را تبدیل به خبر کرده و به همه مراکز خبری منتقل کند.
وی در پاسخ به خبرنگار کرنا برای لزوم وجود کرنا در کنار کرمانشهر که آن هم رسالت خبری را بر عهده دارد گفت: پوشش خبری توانمندیهای استان، باید شایسته این استان باشد و اخبار و اطلاعاتی که زاییده این توانمندیها است یک بستر تخصصی و محیط اجرایی خوب را می طلبد، که نشریات  محلی، حتی کرمانشهر، این نقش را نمی تواند به خوبی ایفا کند چون در محدوده جغرافیایی مشخصی می توانند فعالیت کند. ضمن اینکه نشریات عمدتاً منتشر کننده ی اخبار هستند نه تولید کننده.
محمد جلال مآب تصریح کرد: ما هیچ اصراری نداریم که کرنا به نام شهرداری معرفی شود، ما فقط حامی و پشتیبان این سایت خبری هستیم و هر کسی از شهروندان که بتواند موثر باشد، می تواند به عنوان همکار افتخاری یا رسمی در این سایت فعالیت کند تا همیشه چراغ این سایت به عنوان یک منبع خبری مطمئن روشن بماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.