پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

استعفای رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمان

جواد وکیلی مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری طی نامه ای به شهردار کرمان از سمت خود استعفاء نمود.
به گزارش  کرمان نیوز به نقل ازسایت خبری کرنا جواد وکیلی که از مردادماه سال 85 به این سمت منصوب شده بود در نامه ی خود دلیل این استعفا را اینگونه بیان کرده : با توجه به نیاز مجموعه به محرک جدید برای فعالیت های پرشورتر در سال جدید و نیز همسانی سلیقه ها و با توجه به پایان دوره خدمات شورای شهر دوم و همچنین مشکلات شخصی که شما برادر بزرگوار در جریان کامل آن می باشید؛

خواهشمند است در جهت اهداف عالیه خود که ان شاالله سبب ساز تحولات عظیم در عرصه شهر کرمان خواهد بود با استعفاء حقیر از مدیریت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری موافقت فرمایید.
مهندس جلال مآب شهردار کرمان نیز ضمن تشکر از تلاش ها و فعالیت های وی با این استعفاء موافقت نمود.
شهردار کرمان همچنین درنامه ای خطاب به حجة الاسلام حسینی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، وی را با حفظ سمت به عنوان مدیر عامل سازمان فرهنگی و هنری منصوب کرد در این نامه همچنین در خصوص استعفای وکیلی آمده است: تصمیم فوق با توجه به مذاکره ی حضوری در خصوص ظرفیت سازی جدید درحوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری و سیاست توانمند سازی آن حوزه در تقسیم بندی جدید وظایف می باشد.
جلال مآب در توضیح تقسیم بندی جدید خاطر نشان کرد ، این تقسیم بندی باید با شکل گیری مدیریت های وابسته به آن معاونت و حفظ کلیه اهداف و وظایف حوزه های ستادی کارآمد و از لحاظ تعداد نیروی انسانی به حداقل برسد. وی همچنین از معاون فرهنگی خواسته تا از تجربیات وکیلی در اداره یکی از مدیریتهای تحت پوشش معاونت استفاده نماید.
گفتنی است جواد وکیلی از مدیران جوان شهرداری است که از سال 83 وارد شهرداری شد و پیش از این نیز مدیریت دفتر همیاری و مشارکتهای مردمی شهرداری را در کارنامه خود داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.