پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

۱۲ فروردین روز تثبیت انقلاب اسلامی و وحدت ملی ایرانیان است

مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان کرمان، طی بیانیه ای، 12 فروردین را روز تثبیت انقلاب اسلامی و وحدت ملی ایرانیان اعلام کرد.

به گزارش  کرمان نیوزدر بیانیه ای مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی به مناسبت 12 فروردین، یوم الله روز جمهوری اسلامی، روز وحدت ملی ایرانیان، تثبیت انقلاب اسلامی و عدل الهی و تحقق وعده حق تعالی در بذل عزت و بزرگی مستضعفان بر جهان اعلام شده است.

در قسمتی دیگر از این بیانیه آمده است: این الله پر برکت سر آغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامداران زرپرست و زورمدارانی است، که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت ابدی خود را در پیروی از امیال و آرزو های پست حیوانی می دانند.

12 فروردین در شرایطی فرا رسید، که شاهد پیروزی حزب الله در لبنان و شکست استکبار در مواجهه با اسلام هستیم و مردم ایران با حضور حماسی و هوشیاری سیاسی در راهپیمائی 22 بهمن و انتخابات 24 آذر سال 85 را پشت سر نهاده و سال 86 را با آگاهی کامل تفکری روشن و اراده ای پولادین در صحنه های سرنوشت ساز کشور آغاز کردند.

در پایان این بیانیه مرکز تحقیقات علمی بسیج دانشجویی استان، با اشاره به نامگذاری این سال به نام اتحاد ملی و انسجام اسلامی از سوی مقام معظم رهبری و آغاز هفته وحدت جهان اسلام بر تلاش برای اتحاد و یکپارچگی ملی و تقویت خردمندانه انسجام اسلامی را تنها را ه ناامید کردن دشمنان خواندند .

لذا بدخواهان نظام به سرکردگی آمریکای جنایتکار بدانند، هرگز نخواهند توانست، صفوف محکم و استوار ملت ایران را از هم بگسلند و اعلام میداریم، همچنان به آرمان های انقلاب پایبند بوده و با نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبری هر روز بر پایه های اتحاد ملی افزوده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.