پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تاسیس پایگاه اینترنتی فارسی چهار قل

پایگاه اینترنتی فارسی تازه تاسیس چهار قل، با آدرس www.4ghol.com  همزمان با آغاز سال نو، فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش  کرمان نیوز ، این پایگاه، وظیفه خطیر جمع‌آوری و ارایه محتوای فرهنگی، مذهبی و دینی را در اینترنت فارسی بر عهده گرفته و به بررسی و معرفی گزیده محتوای فارسی در حوزه های دین، فرهنگ دین، شیعه، شهادت، جبهه، عاشورا و انتظار می‌پردازد و در حال حاضر بیش از 600 عضو فعال دارد و تنها مرجع فارسی در این زمینه شناخته می‌شود.
بر اساس آن چه در بخش معرفی این پایگاه در سایت ارائه شده است، نام چهارقل برگرفته از یکی از تعویذهای رایج دینی است که به چهار سوره کوتاه قرآن یعنی کافرون، اخلاص، فلق و ناس اشاره می‌نماید که با کلمه قل به معنای بگو شروع می‌شوند.
در این سوره‌ها خداوند به پیامبرش دستور می‌دهد که از چه چیزی، به چه کسی پناه ببرد و مومنین با تلاوت این چهار سوره کوتاه به قوت قلب و آرامش در پناه خداوند می‌رسند.
هدف از راه‌اندازی چهار قل، جمع‌آوری و ارایه یک‌جای نداهای برخواسته از گوشه و کنار فضای وب است تا بدین شیوه علاقه‌مندان به سادگی بتوانند به محتوای مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
این پایگاه، هم اکنون به صورت آزمایشی به فعالیت پرداخته و نویسندگان پایگاه با زبانی گویا و خودمانی به ارائه مطالب و خاطراتی از سرداران و شهدای جنگ تحمیلی، درد دل با امام زمان (عجج) و مطالب خواندنی از شرع مقدس اسلام پرداخته‌اند که مشاهده آن خالی از لطف نیست و امکان ثبت‌نام نیز برای صاحبان سایتها و وبلاگها وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.