پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سفر قائم مقام دبیر شورای امنیت ملی به کرمان

قائم مقام دبیر شورای امنیت ملی گفت: شهید مرتضی مطهری در تولید ایدئولوژی مبارزه و فرهنگ جهاد و شهادت، رفع شبهات اعتقادی و سیاسی در حوزه دین، نقش بی‌بدیل داشت.

به گزارش   کرمان نیوز، به نقل از گزارش روابط عمومی منطقه مقاومت بسیج سپاه استان کرمان به ایرنا، دکتر "عبدالرضا رحمانی‌فضلی" به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در حضور رده‌های نیروی مقاومت این استان افزود: این استاد والامقام همچنین در سازماندهی و پاسخگویی به نیازمندیهای عمومی در عرصه‌های اعتقادی و فرهنگی جامعه و مبارزه با روشهای انحرافی فعالیت زیادی داشته است.

وی در ادامه به علل مخالفت‌های غرب و آمریکا با پیشرفت ملت ایران از جمله به موضوع پرونده هسته‌ای و روند عزت آفرین آن تارسیدن به مرحله صنعتی سوخت و اقدامات سیاسی آمریکا و غرب مستکبر پرداخت.

رحمانی فضلی گفت: علت این همه مخالفت‌ها تنها دلایل آن سیاسی و ایجاد جنگ روانی در مقابل ملت ایران است.

وی با اشاره به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی یادآور شد: باید به کارآمدی نظام در همه عرصه‌ها توجه جدی صورت گیرد.

قائم مقام دبیر شورای امنیت ملی، وحدت و اتحاد بین مسوولان نظام را مهمترین شاخصه‌های وحدت دانست و بر هوشیاری مردم در مقابل جنگ روانی دشمن تاکید کرد.

در پایان این آیین به اساتید، مربیان عقیدنی، مربیان آموزش نظامی و هادیان سیاسی نمونه و مجریان نمونه امر آموزش در سپاه و بسیج استان کرمان در سال ‪ ۸۵‬هدایایی اهدا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.