پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مشکلات رسانه‌ای برای پوشش خبری سفر رئیس جمهور به استان کرمان

در حالی که هنوز سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان کرمان آغاز نشده استانداری کرمان از راه‌اندازی اتاق خبری خبر داده که تنها یک رایانه دارد.

به گزارش خبرنگار فارس از کرمان درحال حاضر فقط یک خط اینترنت و یک دستگاه رایانه در محل اتاق خبر سفر رئیس جمهور وجود دارد که نمایندگان خبرگزاریها باید همگی مشترکا" از همین خط استفاده کنند، این درحالی است که سایت رسمی استانداری کرمان هم از طریق همین خط به روز می شود و جالب‌تر آنکه مطالبی هم که بر روی خروجی این سایت قرار می گیرند باید توسط همان رایانه تایپ شوند.
سایت استانداری کرمان هم اکنون مسئول نگهداری ندارد و هر از گاهی جانشین مدیر روابط عمومی از یکی از خبرنگاران می‌خواهد که مطالبی را تایپ و بر روی خروجی سایت استانداری قرار دهد.
به نظر می رسد کسی از کارمندان روابط عمومی استانداری حاضر نیست اینکار را انجام دهد و هنگام تایپ مطالب سایت استانداری هم کسی از خبرنگاران حق ندارد به دستگاه رایانه نزدیک شود چون جانشین روابط عمومی استانداری کرمان در مقابل سایرین با او برخورد می کند.
صبح امروز نیز استاندار کرمان از این اتاق خبر بازدید کرد که جانشین روابط عمومی فقط سایت رسمی استانداری کرمان را به وی نشان داد و تاکید کرد: خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها اخبار را از این سایت می گیرند و استفاده می‌کنند. جانشین روابط عمومی استانداری هیچ یک از سایت‌های خبرگزاریهای کشور و اخبار مرتبط با سفر رییس جمهوری را که در این رسانه‌ها منعکس شده به استاندار نشان نداد.
ظهر امروز وقتی خبرنگار خبرگزاری فارس برای اعتراض به دفتر مدیرکل حوزه استاندار رفت با بی توجهی وی روبرو و با ناامیدی استانداری کرمان را ترک کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.