پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

انجمن فعالان جوان دفاع مقدس در کرمان راه اندازی می شود

مدیر کل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، از راه اندازی انجمن فعالان جوان دفاع مقدس در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نیوزسرهنگ مهدی ابوالحسنی مدیر کل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس،  در گفتگو با خبرنگاران مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس، انتقال ارزش های دوران جنگ تحمیلی را یکی از وظایف همه مردم و مسئولان دانست.

وی با یادآوری فداکاری ریزعلی خواجویی، گفت: شهید عرب جوانی از خطه زرند بود که برای لو نرفتن عملیات، ساعت ها آتش خمپاره دشمن را در دهان خود نگه داشت تا به شهادت رسید و این ایثار کمتر از فداکاری ریز علی نیست.

ابوالحسنی، رزمندگان اسلام را تعبیری ناب از امام خمینی(ره) عنوان کرد و ادامه داد: آنچه در میان همه رزمندگان یک اصل غیر انکار است، اصل ولایت پذیری آنهاست به نحوی که همه اوامر رهبری را بدون چون و چرا قبول می کردند.

وی در ادامه با گلایه از بعضی کاستی ها و کوتاهی در زمینه انتقال فرهنگ ایثار و رشادت شهداء در طول سال های دفاع مقدس تصریح کرد: در این زمینه همه مقصرند و همه مردم اعم از مسئول و غیر مسئول برای انتقال این فرهنگ در جامعه وظیفه دارند.

مدیر کل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، همچنین از راه اندازی انجمن فعالان جوان دفاع مقدس استان کرمان خبر داد و افزود: اعضاء مجمع خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس نیز در این انجمن عضو بوده و فعالیت خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده توسط این بنیاد به مناسبت سوم خرداد، از همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم خواست، با انتقادهای سازنده و منصفانه، بنیاد را برای انجام وظایف بعدی خود یاری دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.