پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

صندوق تعاون قرض الحسنه ویژه خبرنگاران تشکیل می شود

رئیس خانه مطبوعات کرمان از تشکیل صندوق تعاون قرض الحسنه ویژه خبرنگاران استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش کرمان نیوز محمد لطیف کار رئیس خانه مطبوعات استان کرمان عصر روز گذشته 14 شهریور در جلسه هم اندیشی اعضای شورای مرکزی خانه مطبوعات با خبرنگاران هدف از برگزاری این نشست را نقد و تحلیل وضعیت مطبوعات استان و بررسی مشکلات و موانع موجود دانست.

وی افزود: به منظور ارتقای وضع روزنامه نگاری در استان و تقویت جایگاه خبرنگاران در جامعه، اقدام به تشکیل جلسات هم اندیشی به صورت ماهیانه نموده ایم و امیدواریم با رویکرد جدیدی، بستر همکاری و تفاهم جامعه مطبوعاتی استان فراهم شود.

لطیف کار، در ادامه با اشاره به حادثه توهین به چند تن از خبرنگاران استان در جریان یک مسابقه فوتبال گفت: این اتفاق به شدت تعاملات میان خبرنگاران و سازمان ها را تحت الاشعاع قرار داده و بایستی از تمامی ظرفیت روزنامه نگاری استان در جهت مقابله با گسترش چنین اتفاقاتی استفاده کرد.

در این جلسه سلطانی از خبرنگاران استان کرمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده گفت: بارزترین فعالیت خانه مطبوعات حضور در نمایشگاه هفته فرهنگی کرمان در تهران بود و با نظرسنجی انجام شده از بازدید کنندگان اکثر این افراد از غرفه خانه مطبوعات استان رضایت داشتند.

وی همچنین با اشاره به حضور فعال خانه مطبوعات استان در نمایشگاه بزرگ کتاب، از برگزاری نمایشگاه بین المللی مطبوعات در آینده ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: برای رفاه حال خبرنگاران استان علاوه بر اقدام به تشکیل صندوق تعاون قرض الحسنه ویژه خبرنگاران با همکاری استانداری، پیگیری مسکن خبرنگاران را در حال انجام داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.