پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مرعشی: کروبی سرور ماست و هر چه گفته درست است

به گزارش کرمان نیوز حسین مرعشی در گفتگو با  فارس در خصوص سخنان مهدی کروبی در جمع دبیران مناطق استانی حزب اعتماد ملی که خود را پرچمدار اصلاحات معرفی کرده بود، گفت: هر چیزی کروبی می‌گوید درست است و ما تابع نظر ایشان هستیم.
وی در خصوص اینکه نظرشما در این باره چیست، افزود: نظر من نظر کروبی است و هر سؤالی از من دارید از کروبی بپرسید.
مرعشی در خصوص سخنان کروبی مبنی بر اینکه حزب اعتماد ملی در ائتلاف اصلاح طلبان شرکت نمی‌کند چرا که این ائتلاف را جامع نمی‌دانند،گفت: هر چیزی کروبی گفتند درست است.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره اینکه آیا به نظر شما ائتلاف اصلاح‌طلبان ناقص است، گفت: نظر من نظر کروبی است، روی نظر کروبی باید کار کنیم البته هر چیزی کروبی گفته درست است و لیکن نظر من این نیست.
وی در پاسخ به این سؤال که نظر خود را بیان کنید، گفت: هر چیزی کروبی گفتند درست است ولی بنده تا هفته آینده اظهار نظر نمی‌کنم.
مرعشی در خصوص سخنان کروبی که صحنه گردانان ائتلاف اصلاح طلبان را فریبکار دانسته است، گفت: خود ایشان محور هستند و مگر خودشان صحنه گردان نیستند و بنده فکر نمی‌کنم کروبی چنین توهینی به خودشان کرده باشند.
وی تاکید کرد: باید سخنان کروبی را مطالعه و حضوری با ایشان صحبت کنم.
مرعشی در ادامه در خصوص اظهار نظر کروبی مبنی بر اینکه جبهه دوم خرداد مجمع نیروهای شکست خورده و مأیوس است، گفت: کروبی سرور ماست و هر چیزی گفته‌اند درست است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.