پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پس از گذشت 4 ماه فرماندار جدید جیرفت معرفی نشده است

شهرستان جیرفت می تواند از لحاظ کشاورزی 70 میلیون نفر جمعیت ایران را از تغذیه محصولات کشاورزی پوشش دهد.

به گزارش کرمان نیوز  حجة الاسلام حسین جمالی زاده امام جمعه شهرستان جیرفت در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کویر ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان جیرفت یکی از شهرستان های سابقه دار با مردمی خونگرم و زحمت کش می باشد و در زمان جنگ رزمندگان این شهر نیز منحصر به فرد بودند.

وی در ادامه افزود: از انقلاب تاکنون مردم این شهرستان با مشکلات ساختگی فراوانی روبرو بوده اند و بعد از دولت نهم مشکلات اداری، اجرایی، مدیریتی و سیاسی، اجتماعی شهرستان نیز بیشتر شده است و همین طور دامن مردم را رها نکرده است.

جمالی زاده با اشاره به اینکه این مشکل به مسئولین استان ارجاع داده شده است اضافه کرد: جواب مسئولان این است که مشکل از خود مردم می باشد ولی من به عنوان امام جمعه شهرستان این مطلب را تکذیب کرده و تنها مشکل اساسی مردم جیرفت را جو سیاسی غلط حاکم در شهرستان می دانم و متاسفانه هنوز پس از گذشت 4 ماه فرماندار جدید این شهرستان را معرفی نشده است که این امر باعث مشکلات فراوانی می شود.

امام جمعه جیرفت مهمترین مشکلات کنونی شهرستان را مشکلات اداری مردم، رکود فعالیت ادارات، اجرایی نشدن مصوبات ریاست جمهور، سرگردانی مردم در ادارات و عدم کارت سوخت در شهرستان که به یک فاجعه تبدیل شده است از عدیده مشکلات شهرستان می باشد و باتوجه به عدم مدیریت بعضی ادارات هیچ کسی نیز پاسخگو نیست.

جمالی زاده همچنین تصریح کرد:دولت احمدی نژاد با عملیاتی کردن و نهادینه کردن شعار عدالت محوری بدور از مسائل حزبی و گروهی روحیه امید و شوق را در مردم ایران به وجود آورده است ولی متاسفانه معلوم نیست مشکلات در استان کرمان مخصوصاً جیرفت چرا رو به پیچیدگی وافزایش است که امیدواریم با تدبیر دولت نهم این معضل برطرف و روند صعودی شهرستان جیرفت را در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در پی داشته است.

امام جمعه جیرفت تاکید کرد:اگر مسئولان کشوری و استانی در رابطه با جیرفت برنامه ریزی دقیق و کارشناسی انجام دهند با توجه به پتانسیل های بالقوه ای که در شهرستان وجود دارد این شهر می تواند با داشتن امتیازاتی همچون خاک مرغوب و حاصلخیز، میراث فرهنگی و ... می تواند روند اقتصادی رو به رشدی داشته باشد بطوریکه می تواند از لحاظ کشاورزی 70 میلیون نفر جمعیت ایران رااز تغذیه محصولات کشاورزی پوشش دهد .

وی در پایان تنها راه حل مشکل این شهرستان را در گرو انتخاب مدیران باتجربه وکار آزموده، جدای از هرگونه سیاستهای حزبی غلط عنوان کرد و از مسئولین کشوری خواستار رسیدگی هر چه بیشتر در جهت رفع مشکلات این شهرستان شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.