پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بسیج دانشجویی کرمان به مناسبت روز قدس بیانیه صادر کرد

بسیج دانشجویی و مراکز آموزش عالی استان کرمان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای مردم را به شرکت گسترده در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش کرمان نیوز در این بیانیه آمده: امام راحل با درک صحیح از خطر اسراییل و حساس یافتن مواجهه مردم فلسطین با رژیم غاصب و تاثیر آن در مواجهه اسلام و کفر و شکل دهی جریانهای تاریخی به نفع اسلام در آینده، جبهه شکست ناپذرز مردمی را در مقابل کیان کفر شکل داد که تبلور عینی آن اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس است.

"میراث فکری امام راحل و سایر شخصیتهای اسلامگرا و مبارز و خیزش مجدد مردم غیرتمند فلسطین در اقامه انتفاضه و شهادت طلبی جوانان سرزمین بیت‌المقدس نه تنها به آرمان قدس جان تازه‌ای بخشیده بلکه تمام ملل مستضعف و مسلمان را به وجد آورده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: اکنون جلادان صهیونیست که از حمایت معنوی و مادی نومحافظه‌کاران مرتجع و ضدترقی نهایت بهره‌برداری را به عمل می‌آورند تلاش دارند با گره‌زدن سرنوشت رژیم غاصب اسراییل با میراث فکری یهود و مسیح جهانگشایی نمایند که این مقابله با هر نوع حرکت آزادیخواهانه و خداگرایانه در جهان را به دنبال دارد.

بسیج دانشجویی استان کرمان در بیانیه تاکید کرد: برما است که با ساماندهی آرا و اندیشه‌های خود و بسیج ملتها و افکار عمومی و آگاهی بخشی نسبت به اهمیت موضوع انتفاضه و تبلیغ و ترویج نگرشهای کلان نسبت به آن در مقام حمایت جدی از پیران، جوانان، زنان و مردانی برآییم که مدافع حیثیت خود و بشریت و آزادی و عدالت هستند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.