پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

شبکه قاچاق انسان در کرمان منهدم شد

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کرمان از انهدام شبکه قاچاق انسان و گروگانگیری اتباع بیگانه غیرمجاز در کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نیوز سرهنگ احد دانایی  به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ماموران این فرماندهی طی هفته جاری در پی اطلاع از اینکه فردی تعدادی اتباع افغان را به مدت زیادی در منزلش گروگان گرفته، دستگیری وی را در دستور خود قرار دادند.

وی افزود: پلیس پس از تحقیقات لازم و کسب مجوز قضایی، منزل این فرد را مورد بازرسی قرار داد که طی آن پنج تبعه افغانستان که به مدت یک ماه در اطاقی زندانی بودند پیدا شدند.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کرمان ادامه داد: گروگانگیران در قبال آزادی این افراد ‪ ۴۵۰‬هزار تومان پول درخواست کرده بودند.

وی گفت: همچنین مشخص شد در مکانهای دیگری نیز تعدادی اتباع افغانستان گروگان گرفته شده‌اند لذا پس از شناسایی آن محلها نیز ‪ ۴۳‬تبعه بیگانه غیرمجاز دیگر دستگیر شدند.

او افزود: در این ارتباط دو فرد فعال در امر قاچاق انسان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

همچنین به گزارش فرماندهی انتظامی کرمان ماموران دیروز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور جیرفت بافت از دو دستگاه وانت و کامیون ‪۱۰۰‬ تبعه غیرمجاز افغان را دستگیر کردند.

افراد دستگیر شده برای طرد از کشور تحویل اردوگاه مراقبتی شدند. همچنین دو دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز به همراه یک دستگاه خودروی پراید که آنها را اسکورت می‌کرد توقیف و رانندگان آنها نیز دستگیر شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.