پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

شهر کرمان با فاجعه ترافیکی مواجه است

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی به این نتیجه رسیده است که برای افزایش و پایداری امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه، باید تعامل با مردم را در اولویت کار خود قرار دهد.

به گزارش کرمان نیوز  به نقل از ایسنا منطقه کویر، سرهنگ حسین چناریان افزود: برخورد نیروهای انتظامی بامردم باید از روی رافت و مهربانی باشد و هرگونه کوتاهی پلیس در این مورد قابل گذشت نیست.

او تصریح کرد: در جهت بهینه سازی رفتار پلیس برنامه هایی در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد که در آینده‌ای نزدیک در همه زیرمجموعه های این نیرو اجرایی خواهد شد.

چناریان همچنین از کاهش 47 درصدی جرایم خشن نسبت به سال گذشته خبرداد و افزود: با افتخار می‌گوییم که در بحث ایجاد امنیت در حوزه جرایم خشن که مردم جنوب استان کرمان از آن رنج می‌برند، نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته‌ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان به مشکلات ترافیکی شهر کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: شهر کرمان با یک فاجعه ترافیکی مواجه است و متاسفانه بعضی از دستگاههای این شهر در رابطه با این مشکل کوتاهی می‌کنند .

چناریان افزود: به دلیل نداشتن یک رینگ و کمربند ترافیکی در شهر کرمان، روزانه بیش از 4 هزار خودرو سنگین از داخل این شهر عبورد می‌کند که این خود یک فاجعه ترافیکی محسوب می‌شود.

وی افزود: عبور این تعداد خودرو سنگین از داخل شهر جدای از آلودگی های صوتی و هوا برای شهروندان خطرات جانی نیز ایجاد می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.