پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

فاجعه انسانی در غزه آزمونی سخت برای جامعه جهانی

وضع حاکم بر منطقه غزه نشان دهنده صریح ترین و در عین حال گسترده ترین شکل جنایت ضد بشری است  در قالب کشتار و تنبیه جمعی یک ملت ظاهر شده است.

این جنایت گسترده ضد بشری نشان می دهد رژیم صهیونیستی نه تنهابه هیچ یک از موازین و اصول حقوقی و اخلاقی پایبند نیست بلکه سیاست آشکار و صریحی را در نقض این موازین در پیش گرفته است. 
نکته تامل برانگیز در این زمینه آنست که صهیونیستها بر اساس تجربیات گذشته که همواره در ارتکاب جنایات برضد ملت فلسطین و ملتهای منطقه مورد حمایت غرب بویژه امریکا قرار داشته اند هم اکنون نیز چتر حمایت سیاسی واشنگتن و سکوت معنادار دولتهای اروپایی را به عنوان عاملی در توسعه جنایات سازمان یافته شان بر ضد مردم مظلوم غزه مورد توجه قرار داده و گستاخانه بر ادامه این جنایات اصرار می ورزند.
این در حالی است که حجم و ابعاد جنایات صهیو نیستها در غزه و وضعیت فاجعه بار ساکنان یک میلیون و پانصد هزار نفری این منطقه به حدی است که شورای امنیت سازمان ملل در اقدامی دیر هنگام ناگزیر به تشکیل جلسه با هدف گفتگو در مورد وضعیت غزه شده است با وجود این ،سابقه عملکرد شورای امنیت و حضور سیطره جویانه امریکا در این شورا هر گونه امید به اقدام موثر شورای امنیت را در جهت برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی منتفی ساخته است . 
در این میان ملت مظلوم فلسطین و افکار عمومی جهان اسلام انتظاردارد تا دولتهای اسلامی و نهادهای بین المللی اسلامی همچون سازمان کنفرانس اسلامی با کنار گذاشتن انفعال و بی عملی فعلی اقدامی تاثیر گذار در جهت جلو گیری از تشدید جنایات سازمان یافته رژیم صهیو نیستی بر ضد ملت مظلوم فلسطین صورت دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.