پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اجرای ۳۸۰ ‬ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه فجر در استان کرمان

مسوول ستاد دهه فجر کرمان گفت: در ایام گرامیداشت دهه فجر امسال ‪۳۸۰‬ ویژه‌برنامه در سطح استان برای اجرا تدارک دیده شده است.

به گزارش کرمان یوز به قل از ایرنا مهدی صدفی امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای اجرای باشکوه این تعداد ویژه‌برنامه ‪ ۲۹‬کمیته تخصصی فعال شده‌اند.

او ادامه داد: این تعداد کمیته تخصصی از چهار هزار و ‪ ۲۰۰‬کمیته روستایی و عشایری و ‪ ۱۶‬ستاد دهه فجر در شهرستانها تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های امسال بر اساس معیارها و ارزشهای انقلاب و با نام "اتحاد ملی و انسجام اسلامی" برنامه‌ریزی شده‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: در اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر این استان هرگونه فعالیت سیاسی و حرکتهای سیاسی ممنوع خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد برنامه‌های امسال با حضور اقشار مختلف مردم و به دور از هرگونه شائبه سیاسی اجرا شود.

او افزود: در برنامه‌های امسال کمیته اقلیتهای دینی و مذهبی و کمیته احزاب و تشکلهای سیاسی برای هرچه باشکوه‌تر شدن برنامه‌های این ایام تشکیل شده‌اند.

وی گفت: ‪ ۳۰۰‬تشکل مردمی نیز در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر امسال مشارکت خواهند داشت.

او این تشکلها را شامل هیاتهای مذهبی، کانونهای فرهنگی مساجد و کانونهای قرآنی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر از ‪ ۱۲‬بهمن ماه همزمان با سالگرد ورود امام خمینی(ه) به کشور با حضور پرشور اقشار مختلف در مصلای شهر کرمان آغاز می‌شود.

او تجلیل از حامیان طرح اکرام، برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ ویژه جوانان و نیروهای مسلح، تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، افتتاح و بهره برداری از طرحهای عمرانی استان و برگزاری میزگرد انقلاب اسلامی با حضور دانشجویان را از برنامه‌های این دهه ذکر کرد.

مسوول ستاد گرامیداشت دهه فجر در کرمان افزود: برگزاری همایش بیان حجمی مقاومت و رهایی، برگزاری ویژه‌برنامه اصناف و بازاریان، همایش بزرگ کارگری و اهدا کتاب به کتابخانه‌های عمومی از دیگر ویژه برنامه‌های ایام گرامیداشت دهه فجر در این استان است.

وی نواختن زنگ گلبانگ در مدارس، برگزاری همایش گل واژه آفرینش، گردهمایی زنان پیرو ولایت، همایش نقش زن در حفظ و اتحاد ملی و برگزاری همایش زن ارزش و ورزش را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در این استان اعلام کرد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: این ویژه برنامه‌ها با راهپیمایی مردم این خطه در روز ‪ ۲۲‬بهمن و با سخنرانی وزیر کشور پایان می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.