پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دهمین سایت استانی ایرنا در کرمان افتتاح شد

دهمین وب سایت استانی ایرنا امروز باحضور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و جمعی از مسوولان استان کرمان افتتاح شد.


دهمین وب سایت استانی ایرنا به منظور پوشش و انعکاس اخبار محلی استان کرمان در محل مرکز خبرگزاری جمهوری اسلامی این استان به بهره‌برداری رسید.

پیش از این وب سایت‌های استانی ایرنا در استان‌های خوزستان، کردستان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس، بوشهر، اصفهان و لرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان در این رابطه‌گفت:ایجاد وب سایت استان کرمان در جهت اعتلای اطلاع رسانی برای توسعه همه جانبه این منطقه انجام شده است.

"شاهین فرشاد"افزود: سرعت، صحت و دقت در انعکاس اخبار موجب آگاهی اذهان عمومی می‌شود و ایجاد این سایت موجب توفیقات و نیز حل مشکلات این استان در زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی بیان کرد: استان کرمان به جهت مساحت وسیع و دارا بودن منابع طبیعی خدادادی و تعدد نشریات و رسانه‌های مختلف نیازمند توجه خاص است که این مهم بااطلاع رسانی دقیق محقق خواهد شد.

فرشاد در ادامه اظهار کرد: هر چند در گذشته توجه جدی به این استان نشده و لیکن تلاش دولت نهم در مدت اندک نشان داده است که کرمان از لحاظ توسعه پتانسیل‌های مناسبی دارد.

به گفته وی همکاران خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان تلاش دارند تا در راستای اعتلای ایران عزیراسلامی از تمام تلاش خود بهره گرفته تا آنچه شایسته ایران و کرمان است به نحو احسن به انجام برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.