پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

دبیر هیات دولت: بهترین وظیفه برای مسوولان نظام خدمتگزاری به مردم

 

دبیر هیات دولت گفت :بهترین وظیفه برای مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، خدمتگزاری به مردم است.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از ایرنا "مجید دوستعلی" در آیین بهره‌برداری از شش طرح عمرانی در کرمان افزود : هر اقدامی که موجب تعالی مادی و معنوی جامعه شود در جهت حاکمیت دینی و معنوی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : تعالی مادی و معنوی ایران اسلامی از شعارهای محوری دولت نهم است که تمامی اقدامات انجام شده در راستای دستیابی به این هدف است.

استاندار کرمان نیز در این آیین گفت : استان کرمان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی است که باید در راستای شناسایی و ایجاد شرایط شکوفایی آنها،اقدامات لازم به عمل آید.

"حبیب‌اله دهمرده" افزود: اقدامات عمرانی طرح ریزی شده برای توسعه استان کرمان تنها به این طرح‌ها خلاصه نمی‌شود و اقدامات بزرگی برای توسعه استان طرح‌ریزی شده است.

به گفته وی، انجام طرح‌های عمرانی و صنعتی همت تمامی مدیران استانی و کشوری را می‌طلبد.

شهردار کرمان نیز در ادامه، افتتاح طرح بلوار قائم، بهره‌برداری از مسیر پلکان شماره یک کوهنوردی مسجد صاحب الزمان (عج) و بهره‌برداری از مجموعه تفریحی و تحقیقاتی حیات وحش و منابع طبیعی جنوب شرق را از جمله طرح‌های مورد بهره‌برداری در این روز دانست.

"ابوالقاسم سیف‌الهی" افزود: افتتاح طرح روشنایی ، افتتاح طرح آبرسانی و آسفالت معابر جنگل قائم از دیگر طرح‌های عمرانی مورد بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: طرح‌های مورد بهره‌برداری با همکاری استانداری،شرکت جهاد نصر،شرکت زغال سنگ کرمان ، آب و برق منطقه‌ای، دانشگاه زابل و شورای اسلامی و شهرداری کرمان به انجام رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.