پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بازدید گردشگران خارجی از کرمان 40 درصد افزایش یافت

مدیر هتل پارس کرمان گفت: ورود گردشگران خارجی به استان کرمان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

علیرضا اقدامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیشترین میزان گردشگران در استان کرمان از کشورهای ایتالیا، آلمان و اسپانیا هستند که دلیل اصلی آن بازاریابی مناسب و حضور فعال آژانس های مسافرتی در این کشورها است.

وی عنوان کرد: استان کرمان یکی از استانهای مطرح کشور و نقاط بی همتای جهان در زمینه بناهای تاریخی با قدمت فراوان و متنوع ترین مکانها در زمینه اکوتوریسم است که باید با شناخت استعداد های بالقوه استان کرمان، اقدامات عملی بیشتری در خصوص رونق گردشگری انجام داد.

اقدامی افزود: برگزاری نمایشگاه های بین المللی و حضور فعال و قوی در این نمایشگاه ها می تواند تاثیر فراوانی بر جذب گردشگران به استان کرمان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر در این زمینه حرکات موثری انجام شده که باید ادامه یابد، گفت: متاسفانه در گذشته در برخی از نمایشگاه ها سطح حضور غرفه های ایران آنقدر پائین بود که خود باعث ضربه زدن به صنعت گردشگری می شد.

اقدامی گفت: باید با استفاده از تکنولوژی روز و افراد آموزش دیده و ارائه بسته های فرهنگی، گردشگران خارجی را تحت تاثیر قرار داده و توجه آنها را به جاذبه های ایران جلب کنیم.

وی از مسئولان بخش گردشگری کرمان خواست بانک اطلاعاتی جامع و به روزی از مکانهای گردشگری زیر ساخت های گردشگری و اقامتگاه های استان ایجاد کنند.

مدیر هتل پارس کرمان گفت: بالا رفتن سطح آگاهی توریست های خارجی از امکانات و مراکز گردشگری استان کرمان باعث می شود آنها با دید بهتری نسبت به مکانهای گردشگری این استان به کرمان سفر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.