پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مرده را با تنفس مصنوعی نمی‌توان زنده کرد

 

رئیس‌جمهور در ابتدای جلسه استانی دولت در خرم‌آباد با بیان اینکه عده‌ای به خاطر به بن‌بست رسیدن اندیشه لیبرالیسم و اقتصاد مدرن به تکاپو افتاده‌اند و دنبال راه چاره می‌گردند، گفت: یک مرده قطعی را با چنین تنفس‌های مصنوعی نمی‌توان زنده کرد.

به گزارش کرمان نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در ابتدای جلسه استانی هیئت دولت خاطرنشان کرد: نقش مردم لرستان در صیانت از اندیشه اسلام ناب، استقلال و عزت ایران زمین، بی‌بدیل، ویژه و ممتاز است.
وی در ادامه سخنان خود در جلسه استانی هیئت دولت، با اشاره به بحران اقتصادی غرب خاطر نشان کرد: دنیای غرب امروز گرفتار خودخواهی‌‌ها، چپاولگری‌ها و حرام‌خواری‌های خود بوده و در ابعاد فرهنگی و اقتصادی به پایان راه رسیده‌ است البته ما از اینکه ملت‌ها در رنج افتاده‌اند خوشحال نیستیم، اما از سوی دیگر از اینکه اندیشه استکباری و ضدالهی به پایان راه خود رسیده‌ است، خوشحال هستیم و آن را فرصت مغتنمی برای نجات ملت‌ها می‌دانیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه اقتصاد لیبرال، ربوی و اقتصاد الهی و اسلامی یک فرصت تاریخی برای همه بشریت بوجود آورده است، گفت: همه بشریت و دلسوزان باید نابودی اقتصاد به اصطلاح مدرن و به پایان راه رسیدن اندیشه لیبرالی را جشن بگیرند و البته باید به دنبال راه نو و اقتصاد سالم و سازنده و دور از تبعیض و چپاول باشند.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه عده‌ای به خاطر به بن‌بست رسیدن اندیشه لیبرالیسم و اقتصاد مدرن به تکاپو افتاده‌اند و دنبال راه چاره می‌گردند، گفت: هم سران استکبار و هم دنباله‌روهای آنها هنوز در اشتباه هستند؛ چرا که این راه به پایان رسیده و یک مرده قطعی را با چنین تنفس‌های مصنوعی نمی‌توان زنده کرد.
وی ادامه داد: همانگونه که امروز مارکسیسم را باید در کتابخانه‌ها جستجو کرد، از این به بعد نیز اندیشه اقتصاد مدرن و دمکراسی لیبرال را باید در کنج کتابخانه‌ها یافت.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: امروز ملت‌ها به دنبال راه جدیدی برگرفته از فطرت الهی و بر اساس عدالت و متصل به آسمان هستند و ما با افتخار اعلام می‌کنیم که از اقتصاد لیبرال و فرمول‌های ربوی آن برائت می‌جوییم و به دنبال اقتصاد پویا، متعالی و رشددهنده هستیم.
احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه سرما و خشکسالی سال گذشته خسارت‌های زیادی به کشاورزان بخصوص آنهایی که گندم کاشته بودند، وارد کرده است، گفت: از کشاورزان تقاضا می‌کنم امسال هم به طور گسترده گندم بکارند و دعا می‌کنیم خدای متعال باران رحمت خود را نازل کند تا از سویی جبران سال گذشته انجام شود و از سوی دیگر امسال بتوانیم معادل واردات گندم، صادرات داشته باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.