پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

مدیر مسوول تابناک تغییر کرد

قمیشی مدیرمسئول «تابناک» شد.

نقش مطبوعات و رسانه در ساماندهی ارتباط با افکار عمومی، بسیار کارساز و تعیین‌کننده است و باید با دقت در این زمینه به برنامه‌ریزی پرداخت.

امیرعلی امیری، رئیس شورای سیاستگذاری سایت «تابناک»، در گفت‌وگویی با اشاره به این مطلب اظهار داشت: ساز و کار لازم برای قانونمند شدن نقش رسانه و نحوه برخورد و مدیریت دستگاه‌های نظارت به گونه‌ای که بنا بر قانون اساسی، لطمه‌ای به آزادی بیان و جریان سالم اطلاعات وارد نشود، از جمله عوامل مهم در سیر تکاملی مطبوعات و رسانه‌ها در کشور خواهد بود.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون که اصلاح قانون مطبوعات و قانون مربوط به خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح است، توجه به این امر ضروری است و باید رویکردی مدنظر قرار گیرد که ضمن این‌که مطبوعات و رسانه‌ها بتوانند با احساس امنیت در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی افکار عمومی ایفای نقش کنند، مصالح و منافع ملی نظام و کشور نیز رعایت شود و سیستم‌های نظارتی بتوانند نظارت متعادل خود را بر روند فعالیت رسانه‌ها اعمال کنند.

امیری افزود: سایت «تابناک»، خود را مقید به ترجیح منافع ملی کشور بر منافع جزیی دیگر می‌داند و برای ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به آنچه در کشور و جهان می‌گذرد، تلاش می‌کند. نقد متعهدانه و دلسوزانه امور کشور از موضع انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن در سایت مورد تأکید است و سایت خود را ملزم به پیشگیری امور از انحراف از مواضع انقلاب اسلامی، امام و رهبری می‌داند و در راستای تقویت و احیای ارزش‌های اسلامی گام برمی‌دارد.

امیری همچنین اضافه کرد: برای ارتقای کیفیت عملکرد سایت، افراد جدیدی به شورای سیاستگذاری سایت «تابناک» اضافه و از حضور آنان استفاده می‌شود. همچنین برادرمان مهندس غلامرضا قمیشی به عنوان مدیرمسئول سایت، تعیین شده و آغاز به کار کرده‌‌اند. راه‌اندازی سرویس‌های جدید و تقویت سرویس‌های خبری در موضوعات گوناگون در سایت نیز مدنظر بوده و از برنامه‌هایی است که مدیرمسئول جدید پیگیری خواهد کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.