پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

ماموریت ما تولید ثروت از علم است

رییس پارک علم و فنآوری کرمان گفت: ماموریت ما تولید ثروت از علم و وظیفه ما اینست که شرکتها وارد بازار کار شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران((ایسکانیوز)) دکتر گرامی که در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان سخن می گفت، افزود: اشتغال امری اجتناب ناپذیر و ما ارتباط بین دانشگاه و صنعت را برقرار می کنیم و پژوهش ها را طوری هدفمند می کنیم که منطبق با صنعت شود و لذا باید دانسته های فرد به منصه ظهور برسد و باعث تولید ثروت شود.
در ادامه رییس مرکز واحدهای فنآوری روند پذیرش شرکتها برای استقرار در مراکز رشد را بدین ترتیب عنوان کرد:در ابتدا یک دوره آموزشی اصول شرکت داری و کارآفرینی را بطور رایگان برای متقاضیان برگزار می کنیم که با اصول اولیه کار آشنا شوند در مرحله بعد طرح تجاری خود را ارائه می دهند نواقص طرح از نظر بازار بیان می شود که بعد از رفع نقص شدن در کمیته ارزیابی که مجموعه ای از متخصصین هر رشته قرار دارند طرح مذکور ارائه می شود که بعد از تایید عقد قرارداد و ارائه خدمات را به آنان راداریم.
مهندس راهبری گفت: شرکتهایی که در این مجموعه جمع می شوند شامل 1- شرکتهای پیشرو : که این شرکتها شخصیت حقوقی ندارند و تیم کاری نیز ندارند که به آنان 6 تا 9ماه مهلت می دهیم که طرح تجاری خود را تکمیل کنند و به آنان تا 4میلیون تومان حمایت مالی می کنیم.
2- شرکتهای در مرحله رشد:که مدت آنان 3 سال است در این مرحله آنان تیم کاری خود را تشکیل داده اند وشرکت خود را ثبت نموده اند که این شرکتها تا 24میلیون تومان حمایت مالی می شوند 3- شرکت های رشد یافته که بهمرحه بلوغ رسیده اند وتولید محصول می کنند.
وی گفت: 60درصد از افرادی که در پارک علم و فنآوری پذیرش داریم لیسانس هستند یعنی مبنا دانش محوری است.
در ابتدای مراسم ریاست واحد کرمان ضمن خیر مقدم به حاضرین و مدعوین سه اقدام انجام گرفته در سال جاری را: راه اندازی مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ، راه اندازی کرسی های نظریه پردازی دانشجویی و راه اندازی آزمایشگاه شیمی صنعتی را ذکر کرد.
به گزارش ایسکانیوز این مراسم در تالار همایشهای دانشکده ادبیات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.