پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اجرای طرح بمب گوگلی غزه توسط دانشجویان ایرانی آغازشد

عضو شورای مرکزی ستاد دانشجویی غزه گفت:اجرای طرح بمب گوگلی غزه آغازشده وعلاقه مندان برای شرکت دراین طرح می توانند به سایت www.okhovat.com مراجعه کنند تا موضوع غزه به یکی از نخستین گزینه های موتور جستجوی گوگل تبدیل شود.

"علی الفت پور" در گفت و گو با خبرنگارایرنا،افزود: قرارگاه قدس ستاد غزه با هدف هماهنگی فعالیت های حمایتی از مرده غزه در دانشگاه امام صادق"ع" تشکیل شده است.
به گفته وی، راه اندازی پایگاه اینترنتی محتوایی به نشانی  www.okhovat.com 

 ،چاپ نشریات مختلف برای اقشار مختلف جامعه از جمله طلاب و دانش آموزان و تهیه بسته های فرهنگی مرتبط با مظلومیت مردم غزه برای حمایت ازآنان جهت توزیع در شهرستان های کشور ازجمله فعالیت های این ستاد تاکنون است.
الفت پور با اشاره به پیام رهبری در مورد ضرورت همه جانبه حمایت مسلمانان از مردم غزه،اظهارداشت: مسابقه پیام کوتاهی با عنوان "پیام خون" نیز در کشور آغاز شده که تاکنون مورد استقبال قشرهای مختلف جامعه قرارگرفته است.
وی چاپ دیوان شعر غزه را از دیگرفعالیت های این ستاد عنوان کرد وافزود: در جهت گسترش فرهنگ غزه دراینترنت نیز برنامه بمب گوگلی طراحی شده تا با اجرای این طرح، موضوع غزه به یکی ازاولین گزینه های گوگل تبدیل شود.
الفت پورضمن دعوت از دانشجویان و اقشارمختلف مردم برای شرکت در فعالیت های این ستاد،تصریح کرد:آخرین فعالیت این ستاد تدوین و ارسال بیانیه به سازمان ها و نهادهای مختلف کشور در قالب طرح مطالبه ازمسئولین درمورد فعالیت های انجام شده در خصوص غزه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.