پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان افضلی‌پور کرمان

بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان افضلی‌پور کرمان دیروز  طی مراسمی با حضور مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمان در این مراسم گفت: برای خرید تجهیزات این بخش شش میلیارد ریال هزینه شده است.

محمدجواد زاهدی با اشاره به کمبود مراکز پیوند اعضا در کشور اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی این مرکز، کرمان به عنوان الگوی موفق در زمینه درمان بیماران شناخته شود.

وی به ارتباط تنگاتنگ افراد نیکوکار و مسوولان دانشگاه برای ساخت این بخش اشاره و بیان کرد: با حضور خیرین کمبودهای موجود در بخش درمان این استان در حال رفع است.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم حضور و فعالیت افراد نیکوکار را در بخش درمان عاملی در راستای رفع مشکلات درمانی کشور دانست.

سیدرضا نیری بر حضور بیشتر خیرین در عرصه‌های مختلف تاکید کرد.

رییس هیات مدیره بنیاد خیریه پیوند اعضا نفیس کرمان هم با اشاره به هزینه‌های سنگین پیوند مغز و استخوان در جهان گفت: برطرف شدن نیاز منطقه و استان، ارتقا دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ایجاد توریسم درمانی از اصول مهم برای احداث بخش پیوند مغز و استخوان است.

محسن جلالپور افزود: با توجه به نیاز جنوب شرق کشور هشت تخت پیوند مغز و استخوان در این مرکز پیش بینی شده است.

وی از تخصیص اعتبار هزینه‌های درمان بیماران پیوند مغز و استخوان از محل صندوق هیات امنای بنیاد خیریه پیوند اعضا خبر داد و گفت: کرمان سومین استان برای جذب این اعتبارات در کشور محسوب می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.