پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

می چرخد آسمان دلم برمدارتان

 

یک شنبه صبح، پای درخت چنارتان

با غربتی عمیق نشستم کنارتان

امّا شما دوباره نبودید و بی دلیل

می چرخد آسمان دلم برمدارتان

روز دوشنبه باز کنار همان درخت

یعنی سر قرار، شدم بی قرارتان 

شاید سه شنبه نیز، ولی نه هنوز هم

صد ایستگاه مانده به سوت قطارتان

هر هفت روز هفته چنین کشته می شوم

در قتلگاه کوچه ی اندوه بارتان

من آدمم و مرگ من اصلاً مهم نبود

بیچاره این درخت، درخت چنارتان!

حالا که رفته اید دو پای من از شما

شاید در این  مسیر بیاید به کارتان

  

شعر از : حامد حسینخانی 

 

مجموعه ی یک شنبه صبح

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.