پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

سریالهای نوروزی سیما

«اشک‌ها و لبخندها»، «ماه عسل»، «مرد هزار چهره»، «عیار 88» و «عید امسال» سریال‌هاى نوروزى شبکه‌هاى سیما هستند.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، «اشک‌ها و لبخندها» عنوان مجموعه تلویزیونى شبکه یک سیماست که حسن فتحى آن را کارگردانى کرده است.

علیرضا نادرى و علیرضا کاظمی‌پور نویسندگان این مجموعه ،‌ نگارش «میوه ممنوعه» را در کارنامه خود دارند.

دراین مجموعه تلویزیونى که در 12 قسمت 45 دقیقه‌اى ساخته شده است ،‌ مهدى هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، هومن برق‌نورد، کیانوش گرامی، مهشاد مخبرى و محسن نقیبیان بازى کرده‌اند.

حسن فتحى پیش از این دو سریال پر مخاطب «شب دهم» و «میوه ممنوعه» را براى شبکه اول سیما کارگردانى کرده است .

بنابراین گزارش «ماه عسل» عنوان مجموعه‌اى است که به کارگردانى شاهد احمد لو و تهیه کنندگى مجید اوجى و اساس فیلم‌نامه‌اى از فلورا سام براى نوروز (شبکه دو) جلوى دوربین رفته است.

امیرحسین صدیق، پروانه معصومی، فلورا سام، سعید پورصمیمى بازیگران سریال نشانى در این مجموعه نیز حضور دارند و راضیه برومند، حسین توشه، یوسف تیموری، افسر اسدی، محمد مطیع، سحر ولد بیگی، کمند امیرسلیمانی، نفیسه روشن، علیرضا اشکان و شاهرخ استخرى در ماه عسل ایفاى نقش مى کنند.

این سریال که در 15 قسمت 45 دقیقه‌اى تولید شده درباره زندگى امیر و شیرین، دختر و پسر جوانى است که قصد دارند با هم ازدواج کنند اما براى آن‌ها موانعى به وجود می‌آید که لحظات تلخ و شیرینى را رقم می‌زند.

مجموعه تلویزیونى «ماه عسل» پس از ساخت سه تله فیلم، نخستین تجربه شاهد احمدلو در ساخت سریال محسوب می‌شود.

(شبکه سه سیما) نیز براى نوروز امسال ادامه سریال «مرد هزار چهره» را به کارگردانى مهران مدیرى تدارک دید ه است.

مدیرى در مجموعه جدید خود با عنوان «مرد دو هزار چهره»، مسعود شصت‌چى را درگیر پنج موقعیت جدید کرده است که هر موقعیت در سه قسمت به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌نامه این مجموعه را محراب قاسم‌خانی، امیر مهدى ژوله و خشایار الوند به نگارش در آورده اند . سریال «مرد دوهزار چهره» در 15 قسمت 45 دقیقه‌اى ساخته شده است .

شخصیت اصلى این سریال مانند سریال مرد هزار چهره مهران مدیرى است وسپند امیرسلیمانی، شقایق جودت، سحر جعفری‌جوزانی، امید روحانی، سحر زکریا، پروین قائم مقامی، هادى کاظمی، کیهان ملکی،بیژن بنفشه‌خواه، سیامک انصاری،پژمان بازغی، و فلامک جنیدى جمله بازیگران این مجموعه اند.

( شبکه چهار) هم براى نوروز علاوه بر پخش فیلم هاى سینمایى مجموعه‌اى اپیزودیک با نام «عیار 88» را در قالب تله تئاتر روى آنتن مى برد .

این مجموعه به تهیه‌کنندگى و کارگردانى مسعود رسام همراه با آموزش به خانواده ها ، روانشناسى تحلیلى را در قالب طنز بررسى مى کند.

قرار است این برنامه به صورت هفتگى تا پایان سال آینده از شبکه چهار سیما پخش شود که البته 15 قسمت به طور ویژه براى نوروز ساخته شده است .

مجموعه تلویزیونى غیر محرمانه جدیدترین اثر مسعود رسام درحال حاضر از شبکه تهران پخش مى شود .

سعید آقا خانى هم پس از کارگردانى سریال نوروزى «روزگار خوش حبیب آقا» و ساخت 2 تله فیلم ،کارگردانى سریال نوروزى (شبکه تهران) را با عنوان «عید امسال» به عهده‌ داشته است.

«عید امسال» که در 15 قسمت 35 دقیقه‌اى ساخته شده است از 30 اسفند تا 14 فروردین از شبکه تهران روى آنتن مى رود.

داستان‌هاى این سریال را سعید فرهادى نوشته است و مجید صالحی، مهران غفوریان، على صادقی، محسن قاضى مرادی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیز، شایسته ایرانی، فاطمه شکرى و نیما جعفرى بازیگر نقش کودک در آن بازى کرده اند .

مجموعه تلویزیونى «عید امسال» درباره اتفاقاتى است که در نوروز براى یک خانواده رخ می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.