پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

۳۹ مستند تولید مرکز کرمان، در ایام نوروز پخش می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: 39مستند تولید مرکز کرمان در زمینه معرفی اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و توانمندی‌های این استان در ایام نوروز پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام تعطیلات 15 فیلم سینمایی ملی، استانی و خارجی پخش می‌شود و آیتم‌های مفرح و شاد در تمام این برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.
موسوی افزود: پخش سریال انیمیشن سفر به سرزمین اعداد به مدت 130 دقیقه از تولیدات مرکز کرمان، برنامه‌ای با عنوان رسم و سنت دید و بازدید و گفتگو با مفاخر و شخصیت‌های کرمانی اجرا می‌شود.
وی خاطر‌نشان کرد: برنامه جنگ شبانه به صورت زنده هر شب با در نظر گرفتن مولفه‌های متنوع و همه‌جانبه برای مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین هم استانی‌ها در نظر گرفته شده است.
موسوی با اشاره به دیگر برنامه‌های سیمای مرکز کرمان گفت: معرفی اماکن گردشگری، توانمندی‌ها، سنت‌ها و برنامه‌های استانی در سالی که گذشت و با موضوع پیگیری خبر‌های مهم سال گذشته، پخش می‌شود.
وی از تحول در پخش خبر 20 و 45 دقیقه در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز علاوه بر پخش خبرهای روز، 30 گزارش در زمینه معرفی کرمان در ابعاد مختلف پخش می‌شود.
موسوی تصریح کرد: در ایام نوروز گزارش‌های اجتماعی از سطح شهر تهیه می‌شود و همچنین کمبود پارکینگ، امکانات حمل و نقل و اسکان مسافران نوروزی از موضوعات اصلی مورد نظر است.
وی با اشاره به برنامه‌های رادیوی مرکز کرمان گفت: در ایام نوروز دو برنامه از ساعت 10 صبح تا 13 با عنوان گل‌گشت و برنامه عصر بخیر مسافر از ساعت 17 تا 19 و 30 دقیقه، همه روزه پخش می‌شود.
مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز کرمان افزود: در ایام نوروز برنامه‌هایی از جمله بیان فواید و آداب سفر و معاشرت، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در شهرها و جاده‌ها، پاکیزگی و نظافت و ارائه اطلاعات عمومی پخش می‌شود.
وی در پایان گفت: معرفی غذاهای سنتی، سنت‌های نوروزی مردم کرمان، بررسی مسافران نوروزی و... در ایام نوروز تهیه و پخش می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.