پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بیش از 324 هزار نفر مسافر نوروزی از استان کرمان بازدید کرده اند

رییس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: تا کنون 324 هزار و 232 نفر مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری وتاریخی استان کرمان بازدید کرده اند.

"علی کارنما" چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از 28 اسفند ماه تا پایان روز چهارم فروردین ماه از استان کرمان بازدید داشته اند.
وی اضافه کرد: این درحالی است که طی سال گذشته ودر مدت مشابه 197 هزار و 80 نفر از جاذبه های این استان بازدید کردند.
وی ادامه داد: مجموعه گنجعلی خان با حضور بیش از 47 هزار نفر مسافر نوروزی بیشترین بازدید کننده را تاکنون به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: باغ شاهزاده ماهان با 42 هزار و 857 بازدیدکننده و مجموعه های ارگ بم با حضور 37 هزار و 391 نفر در رتبه های دوم و سوم بیشترین بازدید کننده را کسب کرده اند.
کارنما با اشاره به افزایش مدت ماندگاری مسافران نوروزی در این استان گفت: این مهم نشان دهنده اثر گذاری تبلیغات فراوان از این استان بوده است.
وی اضافه کرد: به منظور آشنایی بیشتر گردشگران ومسافران نوروزی از جاذبه های استان 600 هزار اقلام در قالب بروشور راهنمای سفر چاپ ومنتشر شده است.
کارنما برگزاری برنامه های شاد ومفرحی چون جنگ های شادی را از برنامه های این سازمان در استان کرمان عنوان کرد و گفت: این برنامه ها با حضور هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون همراه است.
وی تاکید کرد: همه تلاش فعالان میراث فرهنگی استان کرمان کسب رضایتمندی بیشتر مردم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.