پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

بازدید سرزده استاندار کرمان از هتل‌های شهر کرمان

استاندار کرمان شب هفتم  فروردین ماه  از دو هتل‌ در شهر کرمان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، حبیب‌الله دهمرده در دیدار با گردشگران خارجی در یکی از این هتل‌ها با اشاره به تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه در باره ایران اسلامی اظهار داشت: وقتی بالاترین مقام استان برای ملاقات با کسانی که هیچ آشنائی با آنها ندارد و برای بررسی کمبود‌های احتمالی به آنها سر می‌زند، نشان از فرهنگ غنی ایرات اسلامی و دیار کریمان است.
وی افزود: ملاقات با گردشگران خارجی موجب می‌شود که قضاوت‌های اشتباه و تبلیغات رسانه‌های دشمن، علیه ایران اسلامی بدون تاثیر باشد و بازگشت گردشگران به کشورشان کذب بودن شایعات منفی را برملا می‌کند.
دهمرده تصریح کرد: اقدامات انجام شده در ستاد تسهیلات نوروزی کرمان موجب شد که استان کرمان از سوی رئیس ستاد تسهیلات نوروزی کشور جزو سه استان برتر در زمینه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی معرفی شود.
استاندار کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به رضایتمندی 98 درصدی مسافران نوروزی از تلاش‌ تمام اداره‌ها، نهادها و ارگان‌های دست‌‌اندرکار ستاد تسهیلات نوروزی کرمان به ویژه کارکنان و مسئولان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکر می‌کنم.
در بازدید محمدشریف ملک‌زاده رئیس ستاد تسهیلات نوروزی کشور از هتل‌های شهر کرمان، دو هتلی که مورد بازدید استاندار قرار گرفت، به لحاظ ارائه خدمات به مهمانان نوروزی و گردشگران خارجی مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.