پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تیم تکواندو مس کرمان در رقابت های جام فجر شرکت نخواهد کرد

سرمربی تیم تکواندو مس کرمان گفت: این تیم تنها به دلیل مشکلات مالی قادر نخواهد بود که در رقابت های جام فجر شرکت کند.

"مجید عبدالرشیدی" در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم تکواندو مس کرمان با توجه به امتیازات و افتخارات متعدد در رقابت های مختلف، از سوی فدراسیون تکواندو به عنوان یکی از سه نماینده ایران در رقابت های بین المللی جام فجر انتخاب شده بود.
وی ادامه داد: تلاش ها و رایزنی های بسیاری را برای حضور در این رقابت ها انجام دادیم اما متاسفانه از سوی مسوولان باشگاه مس کرمان موافقتی نیافتیم.
عبدالرشیدی تاکید کرد: بی شک با حضور تیم تکواندو مس کرمان افتخار خوبی برای این تیم در رقابت های جام فجر به وجود می آمد اما متاسفانه کم توجهی مدیر عامل باشگاه مس کرمان دلیل عدم حضور این تیم در این رقابتها است.
سرمربی تیم مس کرمان با اشاره به اینکه هنوز هیچ مبلغی از قراردادهای بازیکنان این تیم در رقابت های لیگ برتر پرداخت نشده است، گفت: با این اوصاف نمی توانستیم امیدوار به حضور در رقابت های جام فجر باشیم.
وی ادامه داد: تکواندو از جمله ورزش های افتخار آفرین استان کرمان است و نباید اینگونه مورد بی توجهی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، رقابت های بین المللی تکواندو جام فجر در روزهای 22 و 23 فروردین به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود که تاکنون کشورهای فرانسه،گرجستان، کره، ارمنستان، عراق، اسپانیا، بحرین، پاکستان، اردن، افغانستان، آذربایجان، نیجریه، تانزانیا و ترکیه برای حضور در این رقابتها رسماً اعلام آمادگی کرده اند.
بر اساس این گزارش، تیم های ملی ایران، ماهان سپاهان و مس کرمان از سوی فدراسیون تکواندو به عنوان نمایندگان ایران در این رقابت ها معرفی شده اند که تیم مس کرمان از شرکت در این رقابت ها انصراف داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.