پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تیم واترپلو صنعت زغال به نشانه اعتراض مقابل نفت گچساران حاضر نشد

سرپرست تیم واترپلو صنعت زغال کرمان گفت: به نشانه اعتراض به اعلام میزبانی این دیدار از سوی فدراسیون شنا و واترپلو تیم ما دیروز مقابل تیم نفت و گاز گچساران حاضر نشد.

ناصر وزاوندی" دیروز  در گفت و گو با ایرنا افزود: دیدار معوقه از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر واترپلو قرار بود دیروز در تهران میان تیم های صنعت زغال کرمان و نفت و گاز گچساران برگزار شود که به دلیل دفاع از حق میزبانی خود از حضور در این مسابقه خودداری کردیم.
وی افزود: این دیدار در دور رفت با نتیجه مساوی 7 بر 7 در استخر نشاط کرمان به تشخیص ناظر دیدار و ازدحام تماشاچیان ناتمام مانده بود.
وزاوندی اظهار داشت: نتیجه این دیدار از سوی فدراسیون شنا و واترپلو به دلیل عدم حضور تیم صنعت زغال کرمان 5 بر صفر به سود تیم نفت و گاز گچساران اعلام شد.
سرپرست تیم واترپلو صنعت زغال کرمان ادامه داد:با حضور در تهران علاوه بر مشکلات مالی تیم خود باید هزینه های تیم حریف را نیز پرداخت می کردیم که این امکان برای ما وجود نداشت.
وزاوندی تاکید کرد: تیم نفت و گاز گچساران در دور برگشت رقابت های لیگ برتر واترپلو با جذب دو بازیکن خارجی بسیار قدرتمندتر از دور رفت مقابل حریفان حاضر می شود و دیدار معوقه هفته چهارم ما مقابل این تیم باید بسیار زودتر برگزار می شد.
سرپرست تیم واترپلو صنعت زغال کرمان ادامه داد: مشکلات مالی این تیم برخلاف حمایت ها و تلاش های مدیر عامل باشگاه صنعت زغال هنوز برطرف نشده است.
وی خاطر نشان کرد: مسوولان و مدیران شرکت زغالسنگ دیدگاه خوبی را نسبت به ورزش ندارند و با این اوصاف در فصل آینده باید حمایت کننده مالی تنها تیم لیگ برتری واترپلو کرمان تغییر کند.
وزاوندی با اشاره به اینکه تا پایان فصل جاری چهار دیدار باقی مانده افزود: امیدواریم از دیدارهای خانگی خود امتیاز کامل را کسب کنیم.
تیم واترپلو صنعت زغال کرمان در ادامه رقابت های لیگ برتر واترپلو سه شنبه هفته جاری میزبان تیم هیات زنجان خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.