پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نصب دستگاه اس ‌ان‌ جی در کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت:‌ به زودی دستگاه اس ‌ان‌ جی در منطقه جنوب‌شرق با محوریت کرمان نصب می‌شود.

حجت الاسلام سیدجواد موسوی  در گفتگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه به دلیل هزینه‌ زیاد، مسئولان ورزش باید برای پخش مستقیم مسابقه‌ها حداقل هزینه را پرداخت کنند، اظهار داشت: نصب این دستگاه هزینه‌های میلیاردی به همراه دارد و جایگزین کردن فیبرنوری با حداقل هزینه جوابگوی خواسته‌های ورزشی از جمله پخش مستقیم برنامه‌ها و مسابقه‌ها است.
وی تصریح کرد: بعضی از مسئولان بر این باورند که فقط از طریق تجهیزات ماهواره‌ای پخش مستقیم میسر می‌شود، اما فیبرنوری کم هزینه‌ترین و از ابتدایی‌ترین نیازهای ورزشگاه‌ها محسوب می‌شود.
موسوی افزود: برنامه‌سازی مستند برای معضلات حاشیه‌نشینی در شهر کرمان از ابتدای سال جاری با تمام توان و جدیت توسط صدا و سیما دنبال می‌شود و مشکلات حاشیه‌نشینی باید چاره‌جویی شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: به تمام مسئولان استان اعلام می‌کنم، ورود به این قضیه برای حل معضلات است، نه برای ایجاد مشکل و مسئولان باید با تمام توان برای رفع نیازهای شهروندان تلاش کنند.
موسوی افزود: برنامه‌سازی در شهرستان‌های کرمان به موضوعاتی که به زندگی مردم سمت و سوی مثبت دهد، در دستور جدی صدا و سیمای مرکز کرمان قرار دارد و خبرنگاران صدا و سیما در شهرستان‌ها بدون توجه به وابستگی به فرمانداری‌ها به وظایف خود عمل می‌کنند.
وی تصریح کرد: به دلیل مشکلات اداری و مالی در صدا و سیما، امکان استخدام خبرنگاران شهرستانی وجود ندارد و آنان به صورت پیمانکاری مشغول به فعالیت هستند و سعی و تلاش ما بر این است که خبرنگاران مسائل مختلف شهرستان‌ها را بدون کم و کاست منعکس کنند.
موسوی افزود: تمام توان ما برای حل مشکلات استان کرمان است و همه توجه داشته باشند در این زمینه هیچگونه ملاحظه‌کاری وجود ندارد و مقابله با شرایط زننده و ناهنجار در دستور کار است.
موسوی گفت: در برنامه‌های صدا و سیما مصلحت مردم مد نظر است، نه رضایت مسئولان و تا کنون برنامه‌‌هایی که از طرف مسئولان ورزشی استان در خواست شده است به نحو مطلوب انجام شده و نباید مسئولان توقعات ویژه‌ای داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.