پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

تردید ستاد جوانان حامی خاتمی در حمایت یا عدم حمایت از کاندیداها

 

ستاد جوانان حامی خاتمی که برای حضور وی در عرصه انتخابات تشکیل شده بود، پس از کناره گیری وی، 4 گزینه احتمالی در پیش روی خود را اعلام کرد.

به گزارش گروه سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، سایت خبری حامیان خاتمی در خبری نوشت: با ابلاغ دستورالعمل رئیس ستاد جوانان حامی خاتمی، تصمیم در مورد آینده این ستاد به اعضای آن واگذار شد.

این در حالی است که سید محمد خاتمی هم در سخنرانی در جمع این افراد و هم در بیانیه انصراف خود تلویحا از اعضای ستاد خواسته بود که از میرحسین موسوی حمایت کنند.

این گزارش می افزاید: در این دستورالعمل مقرر شده است کنگره‌های استانی ستاد در بازه زمانی 15 تا 20 فروردین ماه در مراکز استان سراسر کشور برگزار شود.

اعضای اصلی این نشست ها نیز اعضای شورای ستاد استان ها(11 الی 15 نفر)، نمایندگان ستادهای شهرستان ها (1 الی 5 نماینده از هر شهرستان) و نمایندگان ستادهای قشری و صنفی ( هر ستاد 3 نماینده) خواهند بود.

در این کنگره‌ها که به ریاست رئیس ستاد 88 استان تشکیل می‌شود، 4 گزینه «حمایت از حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی»، «حمایت از مهندس میرحسین موسوی»، «عدم حمایت از گزینه خاص و انحلال ستاد» و «حمایت از گزینه دیگر» به رای اعضای ستاد گذاشته خواهد شد.

بر اساس توافق درون گروهی ستاد 88، اعضای این ستاد به نظر اکثریت اعضای ستاد تمکین خواهند کرد و به طور جمعی برای تصمیم مشترک تلاش خواهند کرد.

غیر از آرای مربوط به استان ها که بیش از 1200 رای است، ستاد مجازی 88، 100 رای و موسسین ستاد نیز 88 رای در این مکانیزم درون گروهی خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.