پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

اصلاح کشتی کرمان نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است

سرپرست هیات کشتی استان کرمان گفت: اصلاح کشتی کرمان نیازمند یک برنامه ریزی بلند مدت و گذر زمان است.

اکبر ایرانمنش" در گفت و گو با ایرنا افزود: کشتی کرمان متاسفانه با رکود چند ساله همراه بوده که برای پرداختن جدی به این رشته نیازمند ابزار و امکانات لازم هستیم.
وی، وضعیت کشتی استان کرمان را نسبت به سایر استان های کشور از موقعیت نامناسب تری برخوردار دانست و تصریح کرد: امیدوار هستیم با ساماندهی و برنامه ریزی دقیق بتوانیم در آینده نزدیک در جمع استان های فعال این رشته قرار بگیریم.
ایرانمنش اظهار داشت: برای ایجاد شرایط خوب و مناسب کشتی استان نیازمند حمایت و کمک های مالی از سوی فدراسیون هستیم که متاسفانه تاکنون موفق به جذب هیچگونه امکاناتی نشده ایم.
سرپرست هیات کشتی استان کرمان معتقد است: تنها با کمک های مردمی و بخش خصوصی نمی توان ابزار و وسایل مورد نیاز را برای این رشته فراهم کرد.
وی با اشاره به برگزاری لیگ کشتی استان در گروه های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان، گفت: قصد داریم برای کاهش هزینه ها و زمان، این مسابقات را در چهار منطقه استان برگزار کرده و در پایان برگزیدگان رقابت های مناطق را به اردوی آماده سازی تیم کشتی کرمان دعوت کنیم.
وی در ادامه از برگزاری رقابت های چند جانبه کشتی به میزبانی شهرستان جیرفت در 11 اردیبهشت ماه جاری به مدت دو روز با حضور تیم های کرمان، جیرفت، زابل، اصفهان و شیراز خبر داد.
ایرانمنش تاکید کرد: برخلاف رکود چند سال گذشته این رشته در کرمان،همیشه افرادی از این استان با استعدادهای خوب در اردوهای تیم ملی را حضور یافته اند که می توان به "حامد شبرنگ"، "محمد فخرالدینی" و "علیرضا اعظمی" در اردوی تیم ملی کشتی نوجوانان اشاره کرد.
به گزارش ایرنا، هیات کشتی استان کرمان پس از وقفه چند ساله ، طی دو ماه گذشته با معرفی سرپرست این هیات ، فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.