پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

پایگاه خبری تحلیلی کرمان نیوز .......Kerman News

اولین پایگاه خبری - تحلیلی مستقل در استان کرمان/ تا نخواهیم نمی توانیم/ وبلاگ شخصی روزنامه نگار کرمانی محمد هادی شجاعی

نرخ کرایه تاکسی و شرکت های حمل و نقل درون شهری افزایش نیافته است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان گفت: هر گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی و شرکت های حمل و نقل درون شهری براساس مصوبه شورای شهر انجام می شود و تاکنون این مهم در کرمان محقق نشده است.

علی منصوری" در گفت و گو با ایرنا افزود: با مشاهده هر گونه تخلف در این رابطه این سازمان با رانندگان متخلف برخورد قانونی به عمل می آورد.
به گفته وی، با توجه به اینکه در سال جدید قیمت فرآورده های سوختی هیچگونه افزایشی نداشته دلیلی بر افزایش نرخ کرایه های مسافربری دیده نشده است.
منصوری، به فعالیت خودروهای گشت نظارت این سازمان نیز اشاره کرد و ادامه داد: سازمان تاکسیرانی کرمان ضمن نظارت بر عملکرد تمامی خودروها و شرکت های تحت پوشش خود، همواره آماده پاسخگویی و مسایل و مشکلات مردم در این رابطه می باشد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان در خصوص ارایه آموزش های لازم به رانندگان تاکسی در خصوص نحوه برخورد صحیح با مسافران، تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی لازم در این رابطه مورد تاکید بوده و به زودی اجرایی می شود.
وی ، برگزاری دوره های آموزشی را براساس تقسیم بندی تاکسی های خطوط مختلف دانست و عنوان کرد: تاکنون این دوره ها برای رانندگان تاکسی های راه آهن و فرودگاه انجام شده است.
به گفته وی، در این دوره های آموزشی نحوه برخورد صحیح با مسافران و آموزش های ترافیکی نیز به رانندگان ارایه می شود.
منصوری تاکید کرد:برگزاری دوره های آموزشی فرهنگ شهروندی با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برگزاری دوره های آموزش ترافیک با همکاری راهنمایی و رانندگی استان کرمان به زودی انجام می شود.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمان در پایان حق شهروندی مسافران را به طور ویژه مورد توجه رانندگان وسایط نقلیه عمومی دانست و بر حفظ و رعایت آن تاکید کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.